Dikke tuning
Meer het resultaat waar ik blij mee ben, auto rijd 10 keer lekkerder.Dikke tuning
Jij hebt een diesel omdat je 3km van je werk af woont? Sohh.... gevalletje 'hoe verneuk ik mijn auto .nl'? xDIk heb een 1.2tdi. Na 3km issie warm. Daarna geniet 400 meter van de verwarming. Ben ik gearriveerd op het werk.
Ik kan hem beter gewoon uit laten denk..
Ach. Ik rijd er ook lange afstanden mee hoorJij hebt een diesel omdat je 3km van je werk af woont? Sohh.... gevalletje 'hoe verneuk ik mijn auto .nl'? xD
Snel klinken > snel gaanNog niet gedaan, maar staat wel op de planning.. mijn lekke uitlaat fixxen.. Oops..
Jou lak kleur is super vet, is dat origineel? Matcht goed met de zwarte logo's en kop/achterlampen, nice!Niet vandaag, maar wel recent... Maar ook weer niet zelf gedaan, dus of het wel in dit topic hoort weet ik niet. Haha
Heb de lampen van onze Polo rondom laten tinten, ja het is donker en nee dit mag niet. Maar wij vinden het cool!
Bekijk bijlage DSC_3982.jpgBekijk bijlage DSC_3984.jpg
FF terug gaan en je 3e remlicht meenemen, maakt het net af, heb ik ook gedaan.Niet vandaag, maar wel recent... Maar ook weer niet zelf gedaan, dus of het wel in dit topic hoort weet ik niet. Haha
Heb de lampen van onze Polo rondom laten tinten, ja het is donker en nee dit mag niet. Maar wij vinden het cool!
Bekijk bijlage DSC_3982.jpgBekijk bijlage DSC_3984.jpg
Is net een trekker joh. Niet best hahahSnel klinken > snel gaan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.