wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Deurvergrendeling van de passagiersdeur vervangen. Toch bijzonder dat 'ie door de APK kwam terwijl deze niet functioneerde. Werkt nu weer naar behoren. =)

Volkswagen  Polo GTD 
Ik heb een 1.2tdi. Na 3km issie warm. Daarna geniet 400 meter van de verwarming. Ben ik gearriveerd op het werk. Big Grin

Ik kan hem beter gewoon uit laten denk..
Jij hebt een diesel omdat je 3km van je werk af woont? Sohh.... gevalletje 'hoe verneuk ik mijn auto .nl'? xD

Volkswagen  Polo 6R 
Voorbereiding wintersport, als het doorgaat.....
Loopvlakketting opmaat laten maken.
En uit geprobeerd.

Bijlagen

• 20220110_113731.jpg
    20220110_113731.jpg
    6.1 MB · Weergaven: 52
Volkswagen  Polo gti 6c 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Volkswagen  Polo 6R 
Nieuw stuur besteld, zit eraan te denken om ook nieuwe koplampen te kopen. Degene die ik nu heb zijn wel aardig verpest

Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition 
Ik heb vandaag 50 liter getankt in een 45 liter tank waar nog een kwart in zat volgens de meter

Wow..

blinking_guy_meme_1569407297.gif

Heb het de laatste tijd juist andersom. Motor slaat af wanneer de meter net in het rood begint te komen. Lees 60km aan bereik.. Vul ik hem af kan er nog ongeveer 38l in, in een 45l tank...

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!