Om het lampje weg te krijgen: ongeveer 10 minuten rijden boven de 2000 toeren, dan gaat de auto het roetfilter regenereren. Volgens mij 80 in z’n 3 of +/- 110 in z’n 4. Dan gaat het lampje vanzelf uit.Sorry voor de spam, maar hij deed het vaker, maar na een stukkie ging die uit. Nu niet meer.
Even kippen fel, maar Is gelukt, bedanktNiet zo vel hè!
Topper!!
Waarom neem je niet een makkelijker model zoals deze?Iemand idee of deze ledjes in de 6r kunnen worden geplaatst met beetje snijwerk?
€ 15,67 26% Off | 4x Blue LED Car Door Projector Decor Lamp Welcome Lights w/Cable For VW Passat Tiguan Touareg Golf Jetta Sharan Scirocco EOS
Waarom neem je niet een makkelijker model zoals deze?
Niet dat je deze moet nemen qua site, maar qua model he, zal ook wel op Ali te krijgen zijn.
Daar zou je mij ook blij mee kunnen maken.Heb nog een setje liggen, mag je voor verzendkosten wel hebben.
Daar zou je mij ook blij mee kunnen maken.
Of ophalen bij je als je oke vind
Bvd
Ik heb er sinds kort ook een enkel massavliegwiel van Darkside in zitten, alleen heb ik nog niet eerder gehoord dat je software aangepast moet worden om de auto te laten weten dat je van 2-massa naar enkel massa bent gegaan is dit nodig? Anders moet ik ook maar even een bezoekje wagen, tenzij je het met VCDS zelf kan doen.Niet vandaag maar vorige week mijn dubbel massa vliegwiel laten vervangen door een enkel massa. Rijdt weer top!! Het is een compleet andere auto geworden. De auto moest nog wel naar de dealer zodat de auto weet dat er nu een enkel massa vliegwiel in zit. Hierdoor is de software overschreven en ben ik helaas mijn 'chip' kwijt. A.s. zaterdag gaat de chip er weer op, de tuner gaf aan dat als hij de vorige 'software/chip' zo terug kon schrijven het gratis is. Als dat niet kan moet hij er wat voor rekenen. Weet iemand hoe dat zit of heeft er iemand hetzelfde gehad?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.