Led interieur verlichting in de polo gezet, en een afspraak gemaakt voor apk en vervanging schokbrekers. Benieuwd wat het gaat kosten geschat werd 6 a 700 euro, afhankelijk hoe lang het ging duren om alles los te krijgen. Reële prijs, of wordt ik opgelicht waar ik bij sta?
RondomLigt eraan of de schokbrekers voor, achter of rondom zijn.
Ah mooi setje! Hier ben ik ook na opzoek is dit de 17inch versie? en past dit zonder aanpassingen onder de 6c?
Ah mooi setje! Hier ben ik ook na opzoek is dit de 17inch versie? en past dit zonder aanpassingen onder de 6c?
rode auto
Zelfde hier.Net de Polo door de wasstraat gereden om beter te kunnen zien wat de schade is en degene met een rode auto vervloekt dat die ertegenaan heeft gezeten (en geen briefje achter heeft gelaten) dikke deuk + rode kras erin....
Rijd ik de wasstraat uit met een schone en droge auto, begint het gelijk te regenen.. Fijne maandag dit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.