Nice maar maakt dit echt verschil tov die achterin al zitten?
Dit is een armsteun voor een 6R of 6C en heeft geen usb poorten achterin (tenminste, ik heb twee 6R's gehad en daar waren ze niet aanwezig). Ziet er super gelikt uit hoor! Mooi weggewerkt onder de steun, alsof het er hoort. Respect!Nice maar maakt dit echt verschil tov die achterin al zitten?
Is een kleine 15cm die je wint, of had je aan drie poorten niet genoeg?
Ah duidelijk, dan is het een mooie fitDit is een armsteun voor een 6R of 6C en heeft geen usb poorten achterin (tenminste, ik heb twee 6R's gehad en daar waren ze niet aanwezig). Ziet er super gelikt uit hoor! Mooi weggewerkt onder de steun, alsof het er hoort. Respect!
Nee mis geen nul hahaha rij alleen met mooi/droog weerMis je een nul of rij je echt weinig?
Staat netjes! Geniet van je aankoop!
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe gril+logo's mogen monteren! Behoorlijke vooruitgang vergeleken met de GTI gril. 't Polootje is een beetje vies geworden door de storm, helaas.
Ergens deze dagen komt mn schroefset ook binnen, en gaan de zomervelgen er ook weer onder. De bumpergril moet ook nog een keer aangepakt worden, maar blij met hoe die ernu uitziet!
Huh? Ga je nog met de polo op wintersport of zo? Hier in NL is het alweer te warm voor winterbandenWinterbanden gemonteerd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.