Hoeveel scheelt dat chippen qua zuinigheid?tanken.. tanken... tegenwoordig 2x per week tanken! Netjes BP 98.
Gelukkig is de auto zuiniger geworden na het chippen, dat is weer een voordeeltje !
Gelukt dus.
Dus alleen een + en een - op de twee linkse stiftjes zo te zien.Gelukt dus.
Ging alles zoals verwacht?
Voor de achter usb aansluiting weet ik alleen een complete set.
Komplettset USB Hub für VW Polo AW1, AE1
Spezifisches Set zur Nachrüstung eines USB Hub in der hinteren Mittelkonsole im VW Polo AW1, AE1www.kufatec.com
Dat was voor mij al een reden geweest om een schroefset aan te schaffen en eronder te plaatsen, scheelt al snel de helft met origineelDe afgelopen dagen de auto vooral laten staan, waar die stond. En genoten van de carnaval (om vervolgens nu met Corona thuis te zitten, super verassend natuurlijk).
Maar tijdens de carnaval dagen wel de rekening gekregen van het onderhoud, een behoorlijke moet ik zeggen.
- schokbrekers voor €163
- schokbrekers achter €125,40
- Veerpootlagers €63
- 2x stabilisatorstang €43,50
- Aandrijfashoes €21,32
- APK €39
- klein materiaal en €321,75 aan arbeid.
Totale rekening van €921,48 incl btw, was best ff schrikken
#7-5AVandaag een nieuw verwarmingsrooster geplaatst aan de bijrijderskant, drie lamellen waren afgebroken door de vorige eigenaar. Morgen even kijken waarom beide kentekenlampjes niet branden, heb van deze site de fusecard gedownload aangezien ze bij Volkswagen zo handig zijn om dat niet meer in hun boekjes te drukken.
Dit gaat een stuk makkelijker met een caramelschijf op een accuboormachine, daar heb je de lijmresten zo mee verwijderd. (Niet op kunststofdelen gebruiken)Vandaag polo en bluemotion eraf gehaald, kwam er makkelijk vanaf alleen de lijmresten kwamen er moeilijk vanaf.
Ik heb stickerverwijderaar gebruikt en daarna de auto meteen helemaal gewassen.Dit gaat een stuk makkelijker met een caramelschijf op een accuboormachine, daar heb je de lijmresten zo mee verwijderd. (Niet op kunststofdelen gebruiken)
Ging behoorlijk hardNetjes Drew
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.