Nice, man! Jij weet dus adresje in ‘t noorden/Grunn?Vanmiddag de polo laten chippen.
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI DSG
Nice, man! Jij weet dus adresje in ‘t noorden/Grunn?Vanmiddag de polo laten chippen.
VVT-motorsport ?Nice, man! Jij weet dus adresje in ‘t noorden/Grunn?
Die 1.2 TSI is zonder ketting toch? Mijn ouders hebben dat blok vgm ook in hun Fabia zitten. Die is echt dood en futloos (lees voelt als inhouden,) sinds de E10 invoer. Ben benieuwd of jij dit ook zo ervaarde.Auto rijdt nu zooo veel soepeler en gasrespons is nu 100% directer en beter. Het lijkt alsof de motor je gewoon bedankt dat je hem hebt laten chippen
1.2 tsi is met ketting tot 2014 daarna heeft hij een riem.Die 1.2 TSI is zonder ketting toch? Mijn ouders hebben dat blok vgm ook in hun Fabia zitten. Die is echt dood en futloos (lees voelt als inhouden,) sinds de E10 invoer. Ben benieuwd of jij dit ook zo ervaarde.
Jazeker.Nice, man! Jij weet dus adresje in ‘t noorden/Grunn?
Chiptuning Groningen bij Maurice.VVT-motorsport ?
Zo zie ik het graag! Had zelf ook altijd xpel eropAfgelopen weekend beschermfolie geplakt op alle vier de instapdorpels en onder de kofferbak. Kan zelf wel super zuinig zijn op de auto, maar je weet nooit hoe andere (niet auto) mensen met je spullen omgaan
Moet nog een paar belletjes lekprikken om het zeepwater eronder uit te laten. Verder erg tevreden met het resultaat. Als je het niet weet zie je het niet. Precies zoals ik het wilde hebben.
HandbakDSG of handbak?
Zelf gedaan of laten doen ?Handbak
Zelf gedaan.Zelf gedaan of laten doen ?
Ja het is toch zonde als er weer zo'n kras opzit omdat iemand z'n rugzak zo je kofferbak uit sleept. Zo blijft ie netjesZo zie ik het graag! Had zelf ook altijd xpel erop
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.