Omdat er een leaseauto komt binnenkort
Welke leaseauto heb je besteld ?
Omdat er een leaseauto komt binnenkort
Helaas mocht ik niet zelf iets samenstellen maar eentje uit de pool kiezen. Ik blijf bij VW want het wordt een ID3 first max, lekker elektrisch rijdenWelke leaseauto heb je besteld ?
Goed dat je daar over na denkt! Veel veiliger zoSoms zit je op de bank en heb je een ingeving. Bij mij was dat, als me airride tank lek raakt, of een leiding daar, dan loopt alles leeg en ligt tie op zijn gat, niet leuk als dat met 120 km/h op de snelweg gebeurt. Dus wat dan? Juist, terugslagklep aan me kleppenblok gemaakt zodat de lucht er wel in kan, maar niet via die kant eruit. Dus nu heb ik een apart circuit met me luchtbalgen en kleppenblok.
Dat gaat een hoop geld kosten ben ik bangAPKtje voor de 2006 CrossPolo.
Rechterkoplamphoogteverstelling werkt niet, linker aandrijfashoes (wielzijde) defect, remslangen vóór versleten, lampje van de kentekenplaatverlichting zwart.....
Volgende week terug dus.
het kofferbakslot wil nog wel eens lastig doenVandaag remblokken gehaald, fanatiek begonnen: Krik eronder, wiel eraf en toen stopte het avontuur. Tot ik er achterkwam dat ik geen 7mm inbussleutel heb, tot zover dat project dan maar weer… kwam er wel achter, dat op de een of andere manier de verlichting in de kofferbak niet meer werkt. (Led)lampje vervangen maar doet het nog steeds niet, iemand een idee waar ik het zoeken moet?
Die is een aantal maanden geleden vervangenhet kofferbakslot wil nog wel eens lastig doen
Stom he dat die niet standaard aan een setje hangt. Moest hem ook los erbij kopen.Tot ik er achterkwam dat ik geen 7mm inbussleutel heb,
Jepp, en nog niet eens zo 1,2,3 aan te komen. Stellen t klusje maar uit tot volgend weekend.Stom he dat die niet standaard aan een setje hangt. Moest hem ook los erbij kopen.
Als dat maar goed gaat! Ik zal er naast gaan staan met je handen op je rugMijn vrouw heeft een weddenschap verloren. Ze gaat zometeen(onder mijn dictatorische oog) de auto wassen.
Ik hou mijn hart vast. Heb ik een keer in het weekend echt vrijxd
Ziet er echt goed uit!De 'nieuwe' velgen zaten er al een paar weken onder maar nu de naafdoppen er ook eindelijk zijn kan ik ze weleens tonen.
Mijn vrouw ook tijdje terug, zonder af te spuiten stond ze te boenen met de sponsMijn vrouw heeft een weddenschap verloren. Ze gaat zometeen(onder mijn dictatorische oog) de auto wassen.
Ik hou mijn hart vast. Heb ik een keer in het weekend echt vrijxd
Ziet er echt goed uit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.