Als ie dan ook zo zuinig / goedkoop zou zijn ipv dieselprijsBeetje een E-polo idee
Waar heb je deze gehaald?Vandaag heb ik het probleem met de banden (hierboven beschreven) op laten lossen door het bedrijf. Ik hoefde gelukkig niets extra’s te betalen en complimenteerde mij er nog op dat ik het goed had gezien!
Ook heb ik de zijspiegels voorzien van dynamische knipperlichten!
Hier een linkje naar het filmpje!
Waar heb je dat schoonmaak apparaat gekocht?
Dat piepen komt binnenkort weer terug.Klopt, maar het schaafde, piepte en kraakte. Dat is nu wel over. Maar wellicht was schoonmaken genoeg geweest haha
Moet je wel weten wat je meet, dus wat de tolerantie is.Kwestie van meten.
Op AliExpress!Waar heb je deze gehaald?
Ik heb deze ook op mijn polo, die van mij kwamen van Ali-Express. Het is uiteraard dan ook chinese kwaliteit, maar het doet wat het doet.Waar heb je deze gehaald?
Meten is weten, maar zal weinig schelen gok ikConclusie is dus denk ik volgend weekend de schijven ook maar vervangen?
Inderdaad, ik vind het indicatie lampje ook niet heel fel idd.Ik heb deze ook op mijn polo, die van mij kwamen van Ali-Express. Het is uiteraard dan ook chinese kwaliteit, maar het doet wat het doet.
Bijv bij je spiegel is het indicatie lampje niet echt vel. Bij mij was er bij aankomst ook al een stukje plastic van een bevestigings haakje afgebroken maargoed hij zit muurvast dus ben er nie zo bang voor dat ie eraf valt.
https://a.aliexpress.com/_mLVCYoi
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.