Wat een geld, zelf doen ben je voor 150 euro klaar met vaste trekhak zo goedkoopm mogelijk.835 inclusief software en witte plaat.
Volkswagen
Polo 6C
1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek
Wat een geld, zelf doen ben je voor 150 euro klaar met vaste trekhak zo goedkoopm mogelijk.835 inclusief software en witte plaat.
rij jij zuiniger met 98 dan met 95?de tank terug vol gedaan met 98 voor ze terug ferm opslaat. zat nog 1/4 in.
Universele module die je via de achterlichten kan aansluiten, zo heb ik het gedaan. Originele kabelset is idd duurder.Voor 150 euro heb je geen nieuwe trekhaak en kabelset
dat hangt Van de rijstijl af he.rij jij zuiniger met 98 dan met 95?
ik heb altijd al euro 95 getankt ik rij vrij zuinigdat hangt Van de rijstijl af he.
de motor draait vooral rustiger en zachter.
op 95 rijd men AW nerveus. snel van int begin overgeschakeld op 98 en laten chippen. nog geen sec spijt van gehad.ik heb altijd al euro 95 getankt ik rij vrij zuinig
ik heb wel gemerkt dat 98 zuiniger is, maar af en toe gaat het gassen traag. misschien omdat mijn voertuig vol zit met 95?op 95 rijd men AW nerveus. snel van int begin overgeschakeld op 98 en laten chippen. nog geen sec spijt van gehad.
ja er zit idd wel een verschil op, da merk ik toch met de mijne. is geen mega groot verschil maar het is er toch. maar vooral draait de motor rustiger en soepeler met wat meer pit.ik heb wel gemerkt dat 98 zuiniger is, maar af en toe gaat het gassen traag. misschien omdat mijn voertuig vol zit met 95?
ik heb laatst bij de supertank getankt sindsdien is mijn vermogen omlaag gegaan
Dat zou ik nooit doen al was het maar om de parkeer sensorenUniversele module die je via de achterlichten kan aansluiten, zo heb ik het gedaan. Originele kabelset is idd duurder.
Ik moet alleen ff handmatig de parkeersensoren drukken als ik iets op de trekhaak zet. Een beetje extra beweging kan geen kwaad @joosspekloos . Wel geef ik toe dat origineel in alle opzichten beter is, maar lastig is om zelf mee aan de gang te gaan ivm aansluiten op de BCM en inleren.Dat zou ik nooit doen al was het maar om de parkeer sensoren
Bij een originele aansluiting zit een code die ingegeven moet worden om alles goed te laten werken, en dat werkt echt goed en is gemakkelijker dan handmatig aanpassen.Wel geef ik toe dat origineel in alle opzichten beter is, maar lastig is om zelf mee aan de gang te gaan ivm aansluiten op de BCM en inleren.
Zo'n SVM code is niet per se nodig. Hier op de zaak codeer ik heel vaak een trekhaak met de hand in de gateway, PDC module, motor, soms in andere modules. Het is een paar minuten meer werk maar werkt prima.Bij een originele aansluiting zit een code die ingegeven moet worden om alles goed te laten werken, en dat werkt echt goed en is gemakkelijker dan handmatig aanpassen.
Leuk man, waar ga je autootjes kijken?Zo, slow & low ook weer door de keuring heen, feilloos natuurlijk en zoals altijd weer een paar nieuwe gezichten daar die even onder de auto moeten kijken waarom die zo laag staat , gelijk nieuwe gasveren voor de achterklep besteld, de 500Nm variant want de oude, ook 500 Nm haalde die waarde van ze levensdagen niet meer. Aankomende week detailen en dan zondag naar Duitsland trappen om , zoals mijn vrouw het noemt, autootjes te kijken!
Onderwerp 'Volkstyle Base 2022 lijstje met wie er gaan' https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/volkstyle-base-2022-lijstje-met-wie-er-gaan.18876/Leuk man, waar ga je autootjes kijken?
Leuk! Veel plezier!Onderwerp 'Volkstyle Base 2022 lijstje met wie er gaan' https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/volkstyle-base-2022-lijstje-met-wie-er-gaan.18876/
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.