Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waterpomp vanzelf los gesprongen? Ik zou teruggaan naar het bedrijf waar de distributie en waterpomp zijn vervangen, dit hoort niet naar mijn mening.Ohw hahahah, ja was allemaal goed uitgelijnd. Ik heb geconstateerd dat de waterpomp vast zat. Blijkbaar is die vanzelf los gesprongen.
Nee dit is gewoon een rolHoort hier geen tandwiel op te zitten?
Of is dit anders bij een 1.4
Vroeger kon dat nog tegenwoordig koop je alleen set compleet en geen losse onderdelen.Ooit (heel lang geleden) is er bij mijn Golf 2 een distributiesnaar geknapt door een vastgelopen spanrol/geleider, hierdoor is de distributiesnaar kapot gebrand. Bleek dat men niet de complete set had vervangen.
Dit is geluidsisolatie.Ff onder de motorkP gekeken. Ik zag links van de brandstoffilter een zakje weggestopt in een opening van het blik.. op de zak stond een VW logo en er zat zwart stof in. Is dit weggestopte rommel of dient het ergens voor?
Dank.
Haal je wel die boor er tussen uit ?Opnieuw riem erop gezet ( spanrol en looprol ook) dit ziet er beter uit. Denk dat de riem te strak zat. Nadat ik de looprol eraf heb gehaald zat hier speling in looprol had niet eens 300km gelopen.
Auto rijd alles werkt weer en veel geluk gehad dat riem niet is geknapt.
Haal je wel die boor er tussen uit ?
Ziet er verder weer goed uit.
Die modules zijn vaak gemaakt voor een gloeilamp, die prima werkt op 4-5-6-7 volt. Een LED strip kan daar heel anders op reageren.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.