Heb alles doorgemeten, van schakelaar, naar zekering, tot stekker maar na de zekering kwam er geen stroom meer over het draad.
Dus wat ga je nu doen?Heb nu sinds 10 minuten weer gwne stadslichten. We sloten een VCDS aan en kregen direct 8 fout meldingen. Deze gewist en alles werkte hierna direct weer.
Dank voor iedereen die mee dacht!
Ik heb mijne via het originele nummer bij mijn oude werk besteld,die werken met hbase, deze waren perfect, merk was stabilus. Misschien kan je hier je zoekopdracht op aanpassen of bij een winkel die hbase gebruikt gaan vragen.Ik wou een setje gasveren bestellen, originele voor de cup want die zijn iets korter ivm de spoiler en kon zo gauw geen goede vinden. Op internet lijkt alles 500mm maar dan druk ik m'n spoiler kapot. Zijn ze 136 euro bij de dealer?!?! Zijn ze gek ofzo wat zijn dat voor prijzen
Yup,Ik wou een setje gasveren bestellen, originele voor de cup want die zijn iets korter ivm de spoiler en kon zo gauw geen goede vinden. Op internet lijkt alles 500mm maar dan druk ik m'n spoiler kapot. Zijn ze 136 euro bij de dealer?!?! Zijn ze gek ofzo wat zijn dat voor prijzen
Ziet er goed uit. Moet ik ook maar eens doen eerdaags.Sinds gisteren aan huis gekluisterd door erge hoofdpijn en hoge koorts. Toch wel mijn langverwachte AliExpress pakketje binnen gekregen met een VW sleutelhanger (heb er inmiddels 3), LED kenteken verlichting en bekerhouder onderzetters(?). Erg blij mee!
Dank!Ziet er goed uit. Moet ik ook maar eens doen eerdaags.
Beterschap gewenst.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.