Foto?Carbon stuur besteld
Seat
Arona 2020
1.0 TSI 115PK DSG
Foto?Carbon stuur besteld
Dat ga ik zelf niet doen. Ik ga wel naar een andere garage. Bij Abi Veenendaal kom ik niet meer terug.Is misschien vergeten, voorzichtig losmaken en rechtzetten.
Vanmiddag weer geweest. Zelfs een test rit gemaakt met de monteur. Ook mocht ik er bij blijven staan. Ze hebben gezegd dat het waarschijnlijk aan het gewicht ligt. Hoe zwaarder de persoon hoe meer het stuur scheef staat of trekt(?!) Onzin lijkt me. Ze hebben zelfs een mannetje uit de werkplaats met mijn postuur er in gezet tijdens het uitlijnen. Ze zeiden dat het bij kleine(re) auto’s vaak voorkomt dat ze gewichten in de auto moeten leggen om de auto correct te kunnen uitlijnen.Waarschijnlijk het stuur niet recht gezet met uitlijnen, of deze is vergaan tijdens het uitlijnen
Kost mij helaas extra geld idd. Dat “extra gewicht” mannetje in de bestuurdersstoel zal zijn werk wel niet goed gedaan hebben en het stuur niet goed vastgehouden hebben. Rot bedrijf.Wat een raar verhaal van die gasten, dus als je op vakantie gaat en je auto is goed volgeladen dan staat je stuur weer naar rechts
Ze zijn waarschijnlijk vergeten je stuur vast te zetten tijdens de uitlijning.
Of de 1e uitlijning is totaal verkeerd gegaan en daardoor is het echte midden verschoven.
Ik verwacht dat de dealer dit weer helemaal goed krijgt..... kost je helaas extra geld.
Succes!
Ik betwijfel of je vrolijk word van de rekening die je morgen gaat krijgen.Kost mij helaas extra geld idd. Dat “extra gewicht” mannetje in de bestuurdersstoel zal zijn werk wel niet goed gedaan hebben en het stuur niet goed vastgehouden hebben. Rot bedrijf.
VAG neemt hem ‘s ochtends in en heeft tot 17:00 om proef te rijden en alles na te lopen. Voor mijn gemoedstoestand is dit beter. Had gelijk naar VAG moeten gaan.
Vullen
Je kan een klein lek hebben waardoor hij zachtjes leegloopt en nu niet genoeg heeft om alles goed koud te krijgen.Heeft het hiermee te maken denk je?
Had hem jaartje geleden nog gevuld.
Groetjes
Waarschijnlijk lekHeeft het hiermee te maken denk je?
Had hem jaartje geleden nog gevuld.
Groetjes
Waarom moet een dashboardkastje erg koud worden ?Beste leden,
de airco in mijn dashboard kastje niet koud genoeg is?
Bedankt alvast
Gebruiken als koelkastWaarom moet een dashboardkastje erg koud worden ?
4 augustus pas. Komt goed!Ik betwijfel of je vrolijk word van de rekening die je morgen gaat krijgen.
Ik hoop dat er duidelijkheid komt.
Succes
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.