Oh de kracht die ik moet oproepen om geen opmerking met een kwal te makenVandaag een goed ritje naar de zee gedaan, familie bezoek.
Oh de kracht die ik moet oproepen om geen opmerking met een kwal te makenVandaag een goed ritje naar de zee gedaan, familie bezoek.
En maar afvragen waarom garages vaak/soms een slechte naam hebben.Vanmiddag weer geweest. Zelfs een test rit gemaakt met de monteur. Ook mocht ik er bij blijven staan. Ze hebben gezegd dat het waarschijnlijk aan het gewicht ligt. Hoe zwaarder de persoon hoe meer het stuur scheef staat of trekt(?!) Onzin lijkt me. Ze hebben zelfs een mannetje uit de werkplaats met mijn postuur er in gezet tijdens het uitlijnen. Ze zeiden dat het bij kleine(re) auto’s vaak voorkomt dat ze gewichten in de auto moeten leggen om de auto correct te kunnen uitlijnen.
Ik dacht yes, eindelijk is het probleem verholpen.
Verre van zelfs, het stuur staat nu, jawel, naar links.
Ze wilden de auto niet nog een keer uitlijnen en gaven mij een grote mond. Nu een afspraak gemaakt bij VAG. Zij gaan de auto helemaal bekijken waar het nou mis gaat.
Wordt vervolgd..
Nu scheer je alle garages over één kam, dat vind ik te makkelijk. Jouw vriend is zeker niet bij een dealer geweest. Punt is dat als iemand bij een dealer/garage is geweest en €80,00 per uur heeft betaald, zijn het "oplichters". Bij de goedkopere garages kan je tegen zoiets aanlopen.En maar afvragen waarom garages vaak/soms een slechte naam hebben.
Vriend van mij liet een grote beurt uitvoeren bij zijn Golf Plus. Foutmeldingen werden niet uitgelezen. Bougiekabels waren duidelijk beschadigd maar werd met geen woord over gerept. Binnenkant van 1 kabel zat helemaal aan de bougie zelf vast. Daar hebben ze dus helemaal niet naar gekeken. Die zijn dus nu een klant verloren.
En dat schijnt al een heel normale prijs te zijn.Hier kost het inmiddels € 142,- per uur. (buiten de pakketprijzen e.d.)
Eens de dealer vraagt hier 150 euro per uur, de volkswagen dealer.... en dan drinken ze tussen door nog paar kopjes koffie en schokdempers voor vervangen zit je dan zo op 500 euro alleen montage.Alle garages zijn ook oplichters.
Die prijzen gaan nergens over. 80 euro per uur.
Ga altijd naar een mannetje en blijf er zelf bij
Als alles goed is krijg je van te voren een prijsopgave en bij mijn VW-dealer betaal ik meestal niets meer en meestal ook niets minder, of ze er nu 1uur of 5 uur aan bezig zijn.
Zie je... allemaal proberen ze je een poot uit te draaien.....Ik heb ook slechte ervaringen met garages helaas. Zoals laatst, ik had een auto, moesten 2 wiellagers vervangen worden (achter trommels polo). Vroegen ze 600,- voor (aftermarket onderdelen, niet dat het uit maakt). Uiteindelijk zelf op onderzoek gegaan. 2x complete wielnaaf vervangen voor ongeveer 100,-
Marge hebben is normaal anders kan het bedrijf niet draaien, maar als (onbekende) universele garage zoveel durfen vragen vind ik wel absurd hoor
Compleet gelul.Alle garages zijn ook oplichters.
Die prijzen gaan nergens over. 80 euro per uur.
Ga altijd naar een mannetje en blijf er zelf
Zie je... allemaal proberen ze je een poot uit te draaien.....
Mijn geld krijgen ze niet.
Mijn mannetje 25 per uur.
En mag elke seconde meekijken.
Lever zelf de onderdelen.
Ik heb nooit problemen en bespaar honderden euro's per jaar
Geen boze mensen die ook hun auto even snel willen wassen? Ik doe het ook zo net als jou maar merk wel dat andere gebruikers van de wasbox het wel irritant vinden.Vandaag de auto gewassen met de hand en twee emmertjes natuurlijk. Vervolgens de auto mooi droog gemaakt en in de keramische coating gezet. Ook maar meteen het interieur meegepakt zodat deze weer fris en fruitig ruikt. Op het einde nog een foto gemaakt van het resultaat, zie bestanden.
Bij thuiskomst nog twee chromen balken in de grill gewrapt in zwart zodat dit overeenkomt met het zwarte logo. Foto's hiervan zal ik plaatsen in de topic van mijn auto.
Nee, ik had de auto gewassen op een rustig moment. Bij drukke momenten ga ik de auto ook niet zo uitgebreid wassen. Zelf zou ik het ook niet prettig vinden als ik even mijn auto wil wassen en de wasboxen zijn een lange tijd bezet door dezelfde personen. Er zijn in totaal 6 wasboxen en tijdens mijn bezoek zijn er maar 3 à 4 auto's geweest om te wassen.Geen boze mensen die ook hun auto even snel willen wassen? Ik doe het ook zo net als jou maar merk wel dat andere gebruikers van de wasbox het wel irritant vinden.
Officieel mag het ook niet bij mijn box, eigen emmer vullen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.