Ik rij er al jaren mee, geen schade te zien, wel veel verbaasde gezichten.
Check! Kan ik nog ff doen, is bijna niet te doen met 1 hand.Kan je misschien ook een filmpje maken hoe je hem dicht gooit/drukt?
Je was me net voor, maar blij voor je. Mooi om te zien
Dat is zeker zo! Hierbij de video van het dichtdrukken. Let wel op je pols als je hem met 1 hand dicht drukt, gegarandeerd pijn..Ik denk dat je in elk voordeel een nadeel kan zien dan.
Ik zelf denk het niet en ik zou me er geen zorgen om maken.
De veren zullen heus niet uit elkaar spatten met de kracht van een raket in de kofferbak klep of in de carosserie, met de daarbij horende kraters!
Soms zit er teveel in de kofferbak en moet je hem ook dicht douwen en geeft hij tegen, omdat hij te vol is.
Je hebt wen leuke feature voor bij de supermarkt, niet alleen de Q8 kan het maar jij ook als je je kratjes inlaad
Echt hé, je zou bijna een betonschaar op die dikke kabelboom zetten en dat voor die prijs, man man manJa het is een rot ding, zeker ook omdat je niks kunt doen om meer ruimte te maken daaro.
Ik heb vorige maand (verjaardag) een nieuw bestuurderskant vloermatje van winparts gekregen (15 euro). Deze is gelijk aan mijn andere 3 matten (volkswagen). Misschien een aanrader ook voor jou.Wilde een betere vloermat voor de bestuurderskant scoren op de sloop maar wat ik vond was nóg slechter dan die ik nu heb.
Mocht wel een tankdop (met een heel rubberen draadje, je weet wel, waarmee de tankdop aan de wagen blijft zitten) meenemen, gratis.
Dan ben je wel heel erg verwend deze dag!Ik heb vorige maand (verjaardag) een nieuw bestuurderskant vloermatje van winparts gekregen (15 euro). Deze is gelijk aan mijn andere 3 matten (volkswagen). Misschien een aanrader ook voor jou.
Heel vet! Waar heb je m gekocht en makkelijker te installeren?vandaag andere DSG Schiffer met LED aanduiding geplaatst.
aliexpress, was in een paar minuten geplaatst.Heel vet! Waar heb je m gekocht en makkelijker te installeren?
wat voor remklauwen heb je erop gezet? ik wil die van mij ook vervangen en spuitenJup. Is meer schade aan dan er staat hoor. Chassis moet omgelast & gericht worden, staat scheef vanaf de achterdeur. Staat alleen ophanging maar dat is niet zo
Standaard originele zitten erop, heb ze alleen geverfd!wat voor remklauwen heb je erop gezet? ik wil die van mij ook vervangen en spuiten
Merk je er niks van door al dat roest van de orginele klauwen?Standaard originele zitten erop, heb ze alleen geverfd!
Vandaag euro 95 e5 voor 1.21Afgelopen dinsdag eens geen (Belgische) Euro98 getankt maar Euro95. Echter niet de E10 zooi maar de oude E5. (€ 1.749) Was n.l. in Duitsland/Aachen. Tot nu toe geen verschil.
In duitsland?Vandaag euro 95 e5 voor 1.21
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.