Oekraine..In duitsland?
Duitsland heb ik voor 1.69 e10.
Poloen e5 voor 1.53
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Oekraine..In duitsland?
Wat heeft dat nu met zwemmen te maken, of kan die hond de auto slepen ?nee hij heeft een hondenlijn aan z'n sleepoog gemaakt. is in het begin een beetje wennen maar als ie eenmaal op gang is, is het best leuk.
Als de plaat vast zit zit deze vast..
Lief beestje
Neejoh, goed schuren met een ijzerborstel tot er niks meer vanaf komt, even ontvetten met remreiniger ofzo & dan kun je makkelijk lakken!Merk je er niks van door al dat roest van de orginele klauwen?
Auto's en honden, mijn favoriete combi! Enorm leuke foto!
Dat ene boutje is al door veel mensen vervloekt hahavandaag de Racingline turbo inlet gemonteerd
één boutje op de inlet maar zo klote om er te geraken
maar al bij al is het goed en snel gegaan.
hoe zong Hazes dat ook alweer..Dat ene boutje is al door veel mensen vervloekt haha
Ik vind die setjes best wel prijzig rond de 500€Heb het overwogen om de hele lucht inlaat van racingline te monteren. Maar dan neemt hij de lucht in de motor ruimte (zoals bij de Up dacht ik)
En bij de polo aw komt de lucht standaard van buiten de motor ruimte.
idd dat was ook mijn mening over die set. best prijzig.Ik vind die setjes best wel prijzig rond de 500€
Na meerdere mensen in mijn auto te laten rijden die verstand hebben van auto's, blijkbaar meer dan de merk dealer, ben ik er denk ik achter wat het zou kunnen zijn. Vermoedelijk moet de computer van de elektronische stuurbekrachtiging gekalibreerd worden. Bij sommige auto's (niet zo zeer VAG) komt het voor dat het stuur ook na uitlijnen nog steeds scheef staat. Als de computer van de stuurbekrachtiging dan word gekalibreerd, moet de klacht verholpen zijn.Nou, de auto is weer terug in mijn handen. Ze hebben ‘m meerdere keren mee genomen de weg op. Conclusie: kleine afwijking, maar is het niet waard om hem nog een keer uit te laten lijnen. €104.- lichter maar ergens wel fijn om te weten dat het niets groots is. Als het probleem zich blijft voordoen ga ik verder kijken.. voor nu, lekker rijden!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.