@Thomaskol precies zoiets, maar nog steeds niet tijd gehad om je te sturen hahaha
Dim- stads- en mistlicht vervangen voor 6000k LED. Nu grootlicht nog.
Dimlicht is Osram LED driving
Stadslicht is X-Line
Beide gekocht bij onze sponsor xenonlampen.nl
Mistlicht en grootlicht komt van Ome Ali.
€ 18,35 48% Off | 2Pcs 16000Lm H4 H7 Led Lampen Draadloze H8 H11 Auto Koplamp Hoofd Verlichting 9005 HB3 Led Lamp Koplamp automotive 12V 6000K Wit
2Pcs 16000Lm H4 H7 Led Lampen Draadloze H8 H11 Auto Koplamp Hoofd Verlichting 9005 HB3 Led Lamp Koplamp automotive 12V 6000K Wit - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Is de kvs lastig om te doen op de stoep en weet niet of er toevallig een simpele oma-weet-raad is om de remvloeistof te vervangen is voor de polo?Vandaag maar eens wat simpel onderhoud gedaan aan de auto.
Mijn bestelling van Autodoc kwam binnen (maar liefst 3 dozen vol) dus hier een daar alvast wat gedaan.
Al met al een geslaagd dagje! Binnenkort maar eens 'leuke' dingen gaan doen i.p.v. onderhoud.
- Nieuwe ruitenwissers, met dit druilerige weer erg handig.
- Interieur- & motorluchtfilter vervangen. Was ook wel nodig, dat zag er niet meer uit.
- Koelvloeistof uit het systeem laten lopen en nieuw expansievat geplaatst. Daarna weer met rood spul aangevuld.
- Het interieur is afgenomen met een 'Sproei- extractie apparaat' die ik geleend heb van vrienden. Dat voelt toch een stuk lekkerder aan, dan dat je in de gebruiksresten van een ander zit.
- En als laatste een begin gemaakt aan de achterremmen vervangen. Helaas viel mijn lampje viel uit, dus toen zag ik niks meer... Morgen verder!
Die moderne R-badge op de grille ziet er chique uit, wellicht een idee om ook eens te plaatsen. Thanks @iichel!
Wat is er aan de hand?Wachten...
Dag vier dat ik Senzapolo ben en dat om een Apktje. Volgend jaar laat ik mijn auto elders keuren.
Heel wat dingen, de passagiersdeur wil niet open, remmen zijn niet goed meer, twee banden zijn af, de ruitenwissersproeier is verstopt, de uitlaat is lek en roest bij het deurpaneel en los van de APK zet hij de aircopomp er in (die is al betaald) waarna er aircovloeistof in moet.Wat is er aan de hand?
Waar slaat deze reactie nou op?Niet echt de schuld van de garage.. als er zoveel meer werk uit komt moet dit wel in de planning passen.
Ze gaan voor jou niet klanten afbellen
Aangezien ruim tevoren bekend was wat er aan de auto gebeuren moet, vind ik het vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. En om de Polo steeds weer op en vanaf de brug te rijden lijkt me ook niet bepaald efficiënt werken.Deze garage is een oplichter
Als hij in wachturen gaat rekenen wordt de auto duur betaald.Maar als hij traag is kost het je wel extra geld
Dim- stads- en mistlicht vervangen voor 6000k LED. Nu grootlicht nog.
Dimlicht is Osram LED driving
Stadslicht is X-Line
Beide gekocht bij onze sponsor xenonlampen.nl
Mistlicht en grootlicht komt van Ome Ali.
€ 18,35 48% Off | 2Pcs 16000Lm H4 H7 Led Lampen Draadloze H8 H11 Auto Koplamp Hoofd Verlichting 9005 HB3 Led Lamp Koplamp automotive 12V 6000K Wit
2Pcs 16000Lm H4 H7 Led Lampen Draadloze H8 H11 Auto Koplamp Hoofd Verlichting 9005 HB3 Led Lamp Koplamp automotive 12V 6000K Wit - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Koelvloeistof is zo gedaan. Auto stond al op de as steunen.Is de kvs lastig om te doen op de stoep en weet niet of er toevallig een simpele oma-weet-raad is om de remvloeistof te vervangen is voor de polo?
Die slaat op jou reactie,Waar slaat deze reactie nou op?
Wat er aan de auto gebeuren moest was al ruim tevoren bekend bij de betreffende garage.
satisfying de oude en de noeuwe naast elkaar lekker gevoel is dat.Koelvloeistof is zo gedaan. Auto stond al op de as steunen.
Even de bedekende plaat onder de motor weghalen, 1 leiding met klem loshalen en bak eronder plaatsen. Dan heb je grotendeels het systeem leeg.
Daarna vanaf boven 1 leiding los gehaald en in de opvangbak laten vallen.
Toen iets wat je normaal niet hoeft te doen, het expansievat vervangen. En daarna alles weer vastmaken en aanvullen.
Goed opletten dat je ALLE lucht uit het systeem laat lopen. Oftewel motor aan, vloeistof via een funnel in het expansievat laten lopen en zo ~30 min wachten tot het systeem luchtvrij is.
Hieronder nog de vóór en na, weer lekker fris! Binnenkort ga ik bezig met alle verroeste schroeven en klemmen vervangen.
Aanvulling:
Wat betreft de remvloeistof, hier heb ik een 'automatische' manier voor zodat ik alleen maar op het pedaal hoef te drukken. Het werkt op vacuum en vult automatisch het systeem aan zodra er een luchtbubbel omhoog komt. Geen geklooi bij de remklauw zelf dus.
Misschien eerst even goed lezen voordat je mensen valselijk beticht.Die slaat op jou reactie,
Je zegt dat je al 4 dagen moet wachten op je polo vanwege een apk, nergens staat dat alles al bekend is bij de garage, dan staat de auto er niet om een apk maar voor de reparatie.
Misschien ook even bellen en vragen waarom ect voordat je mensen oplichters noemt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.