Mijn fout inderdaad had ik overheen gelezen.Misschien eerst even goed lezen voordat je mensen valselijk beticht.
En de verwarming even 100% open, ook daar kan lucht in zitten.Goed opletten dat je ALLE lucht uit het systeem laat lopen. Oftewel motor aan, vloeistof via een funnel in het expansievat laten lopen en zo ~30 min wachten tot het systeem luchtvrij is.
Goed advies! Nog niet over na gedacht. Ga ik gelijk even doen vandaag. Thanks!En de verwarming even 100% open, ook daar kan lucht in zitten.
Ik zou ook eerst het systeem vullen en dan pas de motor starten, wat je een paar posts terug andersom kon lezen. Verder is het ook een goed idee de neus van de auto verhoogd te zetten, dus op een hoge stoep of in de garage op een 2 kolommer en dan alleen de voorzijde optillen.Goed advies! Nog niet over na gedacht. Ga ik gelijk even doen vandaag. Thanks!
Spreekt voor zich om het systeem eerst te vullen lijkt mij haha.Ik zou ook eerst het systeem vullen en dan pas de motor starten, wat je een paar posts terug andersom kon lezen. Verder is het ook een goed idee de neus van de auto verhoogd te zetten, dus op een hoge stoep of in de garage op een 2 kolommer en dan alleen de voorzijde optillen.
Just to be safe, als een leek dit leest en dit doet...... au.....Spreekt voor zich om het systeem eerst te vullen lijkt mij haha.
Ik bedoelde natuurlijk om af te toppen / bijvullen wanneer nodig.
En bij een TSI hoor je het te vullen dmv vacuüm even een side noteJust to be safe, als een leek dit leest en dit doet...... au.....
Oh is dat zo? Jeetje weer wat geleerd vandaag, tenminste niet voor niets uit me bed gekomen!En bij een TSI hoor je het te vullen dmv vacuüm even een side note
Geen idee of je nu sarcastisch of eerlijk benOh is dat zo? Jeetje weer wat geleerd vandaag, tenminste niet voor niets uit me bed gekomen!
Dit keer eerlijkGeen idee of je nu sarcastisch of eerlijk ben
Hallooo, dat is wel heel lang ja.. Vind dat ook nergens op slaan hoor. Ook al was het een aardige lijst met dingen die moest gebeuren, dit is wel buiten proportie ja.Nog steeds aan het wachten op mijn Polo die APK gekeurd wordt. Een week ondertussen.
Betrouwbaar of niet, volgend jaar een andere garage want dit duurt me echt te lang.
Heb je al gebeld hoever ze zijn en waarom het langer duurt dan verwacht?Nog steeds aan het wachten op mijn Polo die APK gekeurd wordt. Een week ondertussen.
Betrouwbaar of niet, volgend jaar een andere garage want dit duurt me echt te lang.
Vandaag langs geweest en zag dat mij Polo helemaal ingeparkeerd stond tussen de andere wagens. Wil ie er mee bezig moeten er eerst drie auto's uitgereden worden.Heb je al gebeld hoever ze zijn en waarom het langer duurt dan verwacht?
Heb mijn Polo opgehaald en er was inderdaad niks aan gedaan. Dat het zo lang duurde lag aan de auto zei de monteur, de mensen hebben geen idee hoe veel werk het allemaal is blabla en ik moest hem vooral niet achter de broek aan zitten. 'Dat was ik ook niet van plan,' zei ik, 'want juist door de auto elders te brengen krijgt jij het wat minder druk'. Toen zei hij dat het een rot wagen is die oude VW en verviel dus eigenlijk in nutteloos gescheld. Dat vond ik een enorm zwaktebod, temeer omdat ik de hele tijd vriendelijk ben gebleven en zelfs heb gevraagd of hij een rekening wou schrijven voor gemaakte onkosten. Maar nee, dat wou hij niet en ik zou ook niet weten wat ie op de rekening had willen schrijven.Vandaag langs geweest en zag dat mij Polo helemaal ingeparkeerd stond tussen de andere wagens. Wil ie er mee bezig moeten er eerst drie auto's uitgereden worden.
Ik vroeg hoe ver ie was maar kon wel merken dat ie er nog helemaal niks aan gedaan heeft en vanavond heb ik de auto nodig voor een belangrijke afspraak. Nu ga ik dus de weg op met een auto die dat niet meer mag omdat de APK vervallen is. Erg vervelend en ik zei tegen de monteur dat als ie geen tijd heeft mijn auto te keuren dat geen probleem is, maar hij zou er van de week mee bezig. Wat ie nog niet weet is dat ik morgen naar een andere garage ga want ik wacht niet langer.
Zuur man, maar blij dat je weet hoe je ervoor staat, nu snel even rond bellen om em in ieder geval apk in orde te hebben, rest kan later nogHeb mijn Polo opgehaald en er was inderdaad niks aan gedaan. Dat het zo lang duurde lag aan de auto zei de monteur, de mensen hebben geen idee hoe veel werk het allemaal is blabla en ik moest hem vooral niet achter de broek aan zitten. 'Dat was ik ook niet van plan,' zei ik, 'want juist door de auto elders te brengen krijgt jij het wat minder druk'. Toen zei hij dat het een rot wagen is die oude VW en verviel dus eigenlijk in nutteloos gescheld. Dat vond ik een enorm zwaktebod, temeer omdat ik de hele tijd vriendelijk ben gebleven en zelfs heb gevraagd of hij een rekening wou schrijven voor gemaakte onkosten. Maar nee, dat wou hij niet en ik zou ook niet weten wat ie op de rekening had willen schrijven.
dat is ook nog iets wat ik kan doen, wat meer licht in de koffer
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.