Hmm die heb ik juist nog bewogen om te checken of ze naar behoren functioneren.Meestal een vastzittende glijpin
Niet warm gewassen mag ik hopen? Dat kan voor spinnenweb effect zorgen in de lak. Dat het als het ware barst.Auto gewassen, toch vrij fris met 1.5 graden.
Maar hij was toch wel zo vies dat het wel de moeite waard was
Dan moet je wel heel erg warm water gebruiken,Niet warm gewassen mag ik hopen? Dat kan voor spinnenweb effect zorgen in de lak. Dat het als het ware barst.
Hier in de buurt gebruiken ze warm water voor de wax in de waxboxen. Dat heeft al meerdere auto's hun lak gekost.
Ik zat al op je reactie te wachtenkuch motorkap schakelaar kuch
Zo hallo, ff volledig de verkeerde nummers in m'n vorige post gezet. Heb het tablad nog open staan en die zegt ook duidelijk A863s. Het gaat allemaal niet zo soepel vandaag.Volgens mij moet je voor de AW andere wissers hebben.
A863S voorzijde
A282H achterzijde
We willen uiteraard allemaal zien hoe dat eruit ziet, haha.Volledige interieur eruit gehaald, vloer eruit, isolatie eruit en drogen. Panoramadak besloot om niet meer door te lopen. Toen ik thuis woonde bij mn ouders stond ie binnen, dus had ik er nooit last van, maar nu dus ineens wel. Rij nu rond zonder isolatie en vloer terwijl de rest binnen ligt te drogen. Gaat prima, iets frisjes maar lange reizen hoef ik toch niet te maken. Ziet er wel echt super "race-auto" uit zo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.