wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet warm gewassen mag ik hopen? Dat kan voor spinnenweb effect zorgen in de lak. Dat het als het ware barst.

Hier in de buurt gebruiken ze warm water voor de wax in de waxboxen. Dat heeft al meerdere auto's hun lak gekost. :eek:
Dan moet je wel heel erg warm water gebruiken,
Nee hoor uit de tuinslang komt gewoon steenkoud water.
Sopje wel lauw water voor de handjes :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Mezelf een hartverzakking bezorgd...

Xenon lamp was kapot, nieuwe eindelijk binnen.
Dus me andere koplampunits (de apk correcte) eruit en de xenonunits erin. Alleen heb ik dus ook us lights en laat ik daar sluiting (kwam ik later achter) mee maken.

Dus toen begon het klachtentreintje te rollen:

Controleer koelvloeistof
Storing ruitenwissers
Limp modus
Geen groot licht
Geen knipperlichten
Verlichting extern bleef branden ook op de 0 stand
Binnenverlichting bleef branden.

Dus ik uitlezen en bam daar kwamen bovengenoemde fouten deels tevoorschijn.

Ik storingen wissen en 2 seconden later, joehoe daar zijn we weer.

Achter me oren krabbend besloot ik old school te gaan..... accu polen los en een kwartier ijsberen door de woonkamer, ik moet toch om 6 uur naar me werk, of ik melde me ziek, want dat voelde ik me op dat moment wel.

Na 15 minuten terug naar de auto, accu polen erop en contact aangezet en boem, geen gezeik meer.
Met obdeleven weer gescand en alles gewist, kam er opeens een abs storing binnen.

Ergens had ik die oplossing al gehoord en dat was letterlijk een rondje rijden. Dat gedaan en nu even een full backup gemaakt van de modules en zo lekker naar bed.

De les van vandaag, nooit in de avond kloten als je over 7 uur je bed uit moet mensen!!!

Weltrusten.....
 
Automatisch verlichting lampen schakelaar aangeschaft en laten coderen.

Ook een aantal opties laten coderen:

- dagrijverlichting menu
- dagrijverlichting achteren
- alle lampen uit op 0
- tear wiping
- sperdifferentieel strakker
- hill hold vloeiender
- gasrespons verbetering
- semi alarm
- coming/leaving home + auto licht
- needlesweep

Binnenkort maar eens achteruitrij camera inbouwen.
 
Volkswagen  Polo  - 
Volledige interieur eruit gehaald, vloer eruit, isolatie eruit en drogen. Panoramadak besloot om niet meer door te lopen. Toen ik thuis woonde bij mn ouders stond ie binnen, dus had ik er nooit last van, maar nu dus ineens wel. Rij nu rond zonder isolatie en vloer terwijl de rest binnen ligt te drogen. Gaat prima, iets frisjes maar lange reizen hoef ik toch niet te maken. Ziet er wel echt super "race-auto" uit zo
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Volledige interieur eruit gehaald, vloer eruit, isolatie eruit en drogen. Panoramadak besloot om niet meer door te lopen. Toen ik thuis woonde bij mn ouders stond ie binnen, dus had ik er nooit last van, maar nu dus ineens wel. Rij nu rond zonder isolatie en vloer terwijl de rest binnen ligt te drogen. Gaat prima, iets frisjes maar lange reizen hoef ik toch niet te maken. Ziet er wel echt super "race-auto" uit zo
We willen uiteraard allemaal zien hoe dat eruit ziet, haha.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Van de week zag ik tot mijn schrik heel veel condens achter het glas van mijn linker mistlamp. Een gebruikt setje kunnen scoren en gelijk vervangen. Eerder ook al led H8 pitten ingebouwd. Kleurt mooi bij de originele led koplampen.
 

Bijlagen

  • IMG-20221207-WA0010.jpeg
    IMG-20221207-WA0010.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 43
  • IMG-20221207-WA0014.jpeg
    IMG-20221207-WA0014.jpeg
    11.9 MB · Weergaven: 42
  • IMG-20221207-WA0012.jpeg
    IMG-20221207-WA0012.jpeg
    11.9 MB · Weergaven: 43
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
Niet vandaag, maar wou dit wel delen.

Ik heb zaterdag nieuwe lampen van mijn auto binnengekregen.

Ik heb Vland koplampen en achterlampen besteld, nu zijn ze eindelijk binnen en als ik mag zeggen dat dit de mooiste Polo lampen zijn dan lieg ik ook niet.
Ik zelf vind het heel dik om deze lampen te zien, het geeft voldoening alsof het een hele nieuwe auto is. Ik vind dan zelf ook de dynamische knipperlichten voor en achter heel dik (helaas kan dit niet gedeeld worden als filmpje)

Ik had deze lampen eerst besteld op een andere site (die zijn nooit binnengekomen) en nu via de officiële Vland site, die zijn binnen een week binnen, aanbevolen!
Nu heb ik voor nog eens 2x de OSRAM Night Breaker H7-LED als lamp erin gezet en wow wat een mooi licht.


Ik weet niet of de fotos in volgorde staan, maar het verschil is te zien.
In de fotos lijkt het alsof de nieuwe koplampen heel fel zijn, dat valt gelukkig mee, maar door de instellingen van mijn camera was het zo opvallend.
 

Bijlagen

  • Voor nieuw.jpeg
    Voor nieuw.jpeg
    45.5 KB · Weergaven: 69
  • Achter nieuw.jpeg
    Achter nieuw.jpeg
    57.2 KB · Weergaven: 74
  • Voor oud.jpeg
    Voor oud.jpeg
    44.7 KB · Weergaven: 71
  • Achter oud.jpeg
    Achter oud.jpeg
    104.6 KB · Weergaven: 77
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!