Vraagje, de regensensor van mijn auto doet het niet als ik het aan zet dan veegt hij constant het raam, zelfs als het niet regent. Ligt dit aan de regensensor?De groeven
Even je instellingen bij langs gaan in je menuVraagje, de regensensor van mijn auto doet het niet als ik het aan zet dan veegt hij constant het raam, zelfs als het niet regent. Ligt dit aan de regensensor?
Daar staat er niks over regensensorEven je instellingen bij langs gaan in je menu
Jij hebt een Polo AW, @andy1995 heeft een Polo 6R.Bij wissers en spiegels staat iets bij van wissen bij regen.
Ik had die laatst per abuis uitgezet, toen wiste hij bij interval stand ook als het droog bleef.
Jou gt heeft tog ook niks in de mfa over regensensorIs het niet meer een vraag voor een ander topic?
Nee. Anders ff uitlezen?Jou gt heeft tog ook niks in de mfa over regensensor
Mooi werk! Je had nog wel even die klauwen kunnen poetsen .ATE PowerDiscs en ATE Ceramic blokken gemonteerd.
(en een kleine vraag aan @iichel gesteld)
De blokken waren echt aan vervanging toe
Ik weet het, had er alleen de tijd niet voor.Mooi werk! Je had nog wel even die klauwen kunnen poetsen .
Wel even handig om erbij te zetten uit welke omgeving je komt. Zijn genoeg bedrijven.Hallo allemaal
ik wil voorbumper repareren en spuiten, heb helaas slechte ervaringen met de verfwinkels....weet iemand een betrowbaar adres voor mij ? het liefst mengen door een compleet computergestuurde mengmachine , . dan heb ik meer vertrouwen in de kleur ( zonderkleur verschil). als ze 1 druppel te veel of te weinig in de kleur mengen dan hebt je totaal een andere tint van de originele kleurcode, maar helaas de zon en je autolak krijgt dan de schuld
regio Groningen, maar afstand is geen probleem, misschien willen ze het ook verzendenWel even handig om erbij te zetten uit welke omgeving je komt. Zijn genoeg bedrijven.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.