Wiebelen jou remblokken ook een beetje? na het monteren van de nieuwe?Nou, vandaag maar eens de schijven en blokken gemonteerd. Deze passen dus wel hahaha
Volkswagen
Polo BLUE GT
1,4 TSI 200PK
Wiebelen jou remblokken ook een beetje? na het monteren van de nieuwe?Nou, vandaag maar eens de schijven en blokken gemonteerd. Deze passen dus wel hahaha
Wat wiebelt er dan?Wiebelen jou remblokken ook een beetje? na het monteren van de nieuwe?
Handig om eerst alle benodigdheden te verzamelen voordat je aan een klus begint hè...De bedoeling was vandaag om alle 4 remschijven en blokken te vervangen.....
Remblok het ziet niet strak erop terwijl alles gewoon vast zitWat wiebelt er dan?
De buitenste of de binnenste?Remblok het ziet niet strak erop terwijl alles gewoon vast zit
Ja ik heb zelf 2 kisten met gereedschap niet verwacht dat ik alle inbussen had en geen 7!Handig om eerst alle benodigdheden te verzamelen voordat je aan een klus begint hè...
BuitenDe buitenste of de binnenste?
Die hang je op aan de randjes.Buiten
Die zitten er tussen maar zit tog nog speling in remmen heb Ik daarnie niet meer ingeduwd is dat het misschien?Die hang je op aan de randjes.
De 'haakjes' vd blokken over die randjes.
Dan de klauw erover, waar het binnenste blok in de zuiger is gedrukt.
Als je de zuiger helemaal wilt induwen dan kun je het dopje van het tankje onder de motorkap losdraaien, dan gaat het induwen wat makkelijker.Die zitten er tussen maar zit tog nog speling in remmen heb Ik daarnie niet meer ingeduwd is dat het misschien?
Kom er nu achter dat ik de remvloeistof dop nog open heb staanAls je de zuiger helemaal wilt induwen dan kun je het dopje van het tankje onder de motorkap losdraaien, dan gaat het induwen wat makkelijker.
Na montage dopje er weer op en dan, uiteraard, even met je rempedaal pompen zodat de zuiger weer naar buiten staat.
(tog is met ch)
Ja remzuiger is nog ingeduwd vandaar dat het misschien nog wat beweegdAls je de zuiger helemaal wilt induwen dan kun je het dopje van het tankje onder de motorkap losdraaien, dan gaat het induwen wat makkelijker.
Na montage dopje er weer op en dan, uiteraard, even met je rempedaal pompen zodat de zuiger weer naar buiten staat.
(tog is met ch)
Klopt morgen weerVolgende keer maar wat secuurder werken, zeker met je remmen.
Een slagschroevendraaier/sleutel doet wonderen.de volgende bout die echt niet eraf ging ben er zeker 2 uurtjes bezig geweest om een oplossing te zoeken om het los te krijgen!
Ze zitten mooi geklemd en wiebelen niet.Wiebelen jou remblokken ook een beetje? na het monteren van de nieuwe?
De volgende eigenaar zal wel even achter zijn hoofd krabben om een Golf stuur in een Polo aan te treffen .Ik heb gisteren bij @iichel een stuur gekocht, hartstikke blij mee.
Mijn oude was zeker ter vervanging toe
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.