Ik bedenk me zojuist dat bij de originele blokken er verschil in zit. Op 1 blok staat "zuiger kant" en is de veer zwart van kleur. Weet niet of dat uitmaakt met andere merken/type. Kan zijn dat er bij jouw blokken ook verschil in zit.Wiebelen jou remblokken ook een beetje? na het monteren van de nieuwe?
Ik denk niet veel meer als elke andere Polo. Maar wel altijd netjes om de Polo goed te (laten) onderhouden.Slijt zon wrc zo hard?
Zoals Thomas zegt, gewoon een kwestie van 'als je er toch mee bezig bent, dan...' dus heb ik hem van alles laten oppakken.Slijt zon wrc zo hard?
Vandaar de ? Achter de 9N.Das een 9N3. Een 9N heeft een ronde koplamp, deze heeft er nog een hoekje aan vast zitten.
Vanuit de motorruimte?Vandaar de ? Achter de 9N.
Maar heb jij een idee waar ik de dikke plus naar binnen kan voeren?
Distributie riem van een 1.4 gok ik? Maar die heeft 2 riempjes 1 grote en een kleine voor de nokkenassen.Dinsdag avond is de Polo 6N2 van mijn dochter gestrand bij afslag Diemen. Ineens vermogen weg, auto slaat af en rem keihard. Ze heeft hem veilig aan de kant kunnen zetten gelukkig. Afgesleept naar een sloperij in Oudekerk a/d Amstel. Distributie zit er wel op maar als je start gaat de ene riem wel rond maar van de nokkenas niet. Einde oefening. Woensdag leeggetrokken, had net 3 weken nieuwe koplamp en knipper units erin gezet, stereo eruit getrokken.
Vandaag maar een 9N? uit 2006 met 205k op de teller opgehaald.
De units gaan niet passen, de leds wel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.