Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd naar je ervaring! Graag delen als het eenmaal werktHet is nog niet gebeurd, maar heb mezelf weer een klus op de hals gehaald
Dus hierbij ook de vraag, wie kan m (het liefst donderdag) programmeren in de regio Bergen op Zoom?
Ik kan je vertellen dat het een oprechte upgrade is aan je bestaande speakers! De highs klinken stukken beter, de lows zijn veel meer duidelijker aanwezig. Over bass zeg ik niets want dat is vanzelfsprekend .Ik ben benieuwd naar je ervaring! Graag delen als het eenmaal werkt
Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.Ik kan je vertellen dat het een oprechte upgrade is aan je bestaande speakers! De highs klinken stukken beter, de lows zijn veel meer duidelijker aanwezig. Over bass zeg ik niets want dat is vanzelfsprekend .
Tip: op internet zijn er verscheidene fora's waar je een usb stick kan "huren" om de Helix speaker te programmeren. Of voor 100 euro aan te schaffen. Ik ben de mijne kwijt anders mocht je 'm wel even lenen, is gedaan met 'n minuutje! (programma instellen, stickie erin en klaar is kees)
edit2: https://www.autopar.nl/product/volkswagen-helix-subwoofer-programmeer-dongle/
Ik zou hem nu op Marktplaats zetten, wachten of er reacties op komen en als je iemand hebt die hem wilt kopen. Dan koop je hem van Autopar, gebruik je hem zelf en verstuur je hem naar de koper. Op die manier geen risico om onnodig geld uit te geven.Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.
Daarom benoem ik de mogelijkheid tot het huren, kost je tussen 20 en 40 euro , interessant dat Autopar dat niet meer doet, toen ik mijn stick kocht deden ze het nog.Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.
Geen idee, maar het topic is gesloten omdat degene die het gepost heeft nooit meer actief is geweest op het forum. Ik ga Autopar toch maar eens een bericht sturen. Er zit een inbouw locatie op 8km afstand. Wellicht willen ze de dongle's niet meer verhuren, maar kan ik toch langskomen.Daarom benoem ik de mogelijkheid tot het huren, kost je tussen 20 en 40 euro , interessant dat Autopar dat niet meer doet, toen ik mijn stick kocht deden ze het nog.
En ja, je hebt het maar eenmalig nodig. https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/te-huur-helix-programmeer-dongle.13161/ <-- geen idee of dit nog actief is!
Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.
Hallo,Het is nog niet gebeurd, maar heb mezelf weer een klus op de hals gehaald
Dus hierbij ook de vraag, wie kan m (het liefst donderdag) programmeren in de regio Bergen op Zoom?
Hallo,
Hoe ging de inbouw hiervan? is het een kwestie van kabels trekken en aansluiten met de stekkers? wil het ook wel inbouwen.
Ik hoor graag van je.
Yess, het is allemaal redelijk simpel. Moet wel wat pinnen in stekkers omwisselen, maar met het juiste gereedschap (dat een paar euro kost) is dat appeltje eitje.Hallo,
Hoe ging de inbouw hiervan? is het een kwestie van kabels trekken en aansluiten met de stekkers? wil het ook wel inbouwen.
Ik hoor graag van je.
Beter dat dan heel veel geld betalen voor het storingzoeken naar een doorgebeten draadjeHadden altijd al last van marters in de buurt maar sinds september werd het erger. Afgelopen dagen dan ook een K&K "marderabwehr" laten plaatsen door VW. Omdat de accu achterin ligt gekozen voor een M9700, deze werkt op batterijen.
Het is er niet mooier op geworden onder de motorkap maar dat zij zo !
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.