Gaaf, waar heb je dit gedaan of waar heb je dit gekocht?
mike, als je een rcd330 hebt heb ik wel een adresje voor jeGaaf, waar heb je dit gedaan of waar heb je dit gekocht?
Ik heb een ander scherm.mike, als je een rcd330 hebt heb ik wel een adresje voor je
Ik heb het zelf ook in de polo.
Via Marktplaats bij een particulier terechtgekomen. Deed het erbij voor de hobby. Haalde wel producten van de dealerGaaf, waar heb je dit gedaan of waar heb je dit gekocht?
Goed bezig!! Is het gelukt met programmeren van de versterker?Vandaag de Helix subwoofer/versterker ingebouwd. Wat een wereld van verschil. Klinkt goed
Volgens mij wel met de knop op 14 gezet knop ingedrukt gehouden en twee letters gezien en weer 14Goed bezig!! Is het gelukt met programmeren van de versterker?
zalig he een Helix, en dan zeker met nog een demo switch op de DSP, zo dat je zonder onderbreking kan wisselen tussen standaard en Helix in een fractie van een sec. dan waardeer je nog meer het verschil en je kan het zo ook aan anderen laten horen instant.Vandaag de Helix subwoofer/versterker ingebouwd. Wat een wereld van verschil. Klinkt goed
Ik wist niet dat zoiets bestond.zalig he een Helix, en dan zeker met nog een demo switch op de DSP, zo dat je zonder onderbreking kan wisselen tussen standaard en Helix in een fractie van een sec. dan waardeer je nog meer het verschil en je kan het zo ook aan anderen laten horen instant.
Nu al?winterbanden geplaatst
Goed idee!! Ik vroeg me ook al af hoe ik dat moet oplossen.... heb je een linkje voor die tassen?2 electronica tasjes van AliExpress ingericht voor het meenemen van mijn bandenplakset en startkabels. Passen dan ook mooi in het luik in de kofferbak. Ze zaten eerst in een stuk schuim in dat luik, maar door de Helix sub past dit niet meer.
Op deze manier heb ik toch alles bij, ligt het niet de hele tijd in de weg in mijn kofferbak, en is alles toch een beetje netjes opgeruimd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.