Had al wat gevonden hier. Idd dikke plus vanaf motorruimte. Gaat via motorkap kabel worden.Vanuit de motorruimte?
Volkswagen
Polo 6C R-Line
1.4 TDI 105pk
Had al wat gevonden hier. Idd dikke plus vanaf motorruimte. Gaat via motorkap kabel worden.Vanuit de motorruimte?
Riem is dus niet geknapt. Ik kan het filpje niet posten hier helaas.Distributie riem van een 1.4 gok ik? Maar die heeft 2 riempjes 1 grote en een kleine voor de nokkenassen.
Als je het vervangings termijn voorbij ben breken deze als eerst.
Via de passagierskant heb je meer ruimte, daar kan je door hetzelfde gat als waar de motorkapopenerkabel doorgaat aan de andere kant.Had al wat gevonden hier. Idd dikke plus vanaf motorruimte. Gaat via motorkap kabel worden.
Dat had ik ook gelezen,klopt. Maar ik heb hetzelfde probleem als in dat topic. De rca kabels liggen al langs bijrijders zijde.Via de passagierskant heb je meer ruimte, daar kan je door hetzelfde gat als waar de motorkapopenerkabel doorgaat aan de andere kant.
Stickers geplakt op mien wag'n, raamfolie en gele lampfolie op de mistlampen. Al een hele tijd lopen tobben over welke kant ik op wilde, ben uiteindelijk voor een retrosausje gegaan zoals ik vroeger ook op MK2 Jetta had. Ben er zelf echt heel blij mee, al zal het niet iedereens smaak zijn
Wat is er bbs motorsport aan jou auto? Heb je bbs aanpassingen op de poloStickers geplakt op mien wag'n, raamfolie en gele lampfolie op de mistlampen. Al een hele tijd lopen tobben over welke kant ik op wilde, ben uiteindelijk voor een retrosausje gegaan zoals ik vroeger ook op MK2 Jetta had. Ben er zelf echt heel blij mee, al zal het niet iedereens smaak zijn
Moet je ook Marlboro roken als je een Marlboro livery op je auto hebt?Wat is er bbs motorsport aan jou auto? Heb je bbs aanpassingen op de polo
Inderdaad, hier nog een die hem graag netjes houdt!Andere bumper gekocht en opnieuw laten spuiten. Oude was beschadigd.
Gisteren gemonteerd.
Vandaag kwam ik erachter dat mijn achterlicht gebroken was. Vreemde plek dus wss fietser tegenaan gekomen.
Nieuwe 2e hands achterlicht gekocht. Als het droog is monteren.
Houd de auto graag mooi. Gelukkig zijn er veel onderdelen beschikbaar voor onze Polo's.
Hoewel ik er 1 mis... @_Maarten_Wat een gave bandenhoezen !!!
Dankbaar werk! Waar heb je die 'cone' vandaan op je schroefmachine?
Mijn heb ik via AliExpress. 3 grofheden heb ik.Dankbaar werk! Waar heb je die 'cone' vandaan op je schroefmachine?
Aankomende zomer ga ik ook eens bezig met het glas coaten van m'n bakkie.
Kijk daar is de laatste hoes
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.