Je bent op zoek naar een goede spuiter omdat je geen kleur verschil wilt in je bumper? Je gaat het nu zelf doen?regio Groningen, maar afstand is geen probleem, misschien willen ze het ook verzenden
ik ben momenteel op zoek naar een compressor en wil het met spuitpistool doen
Deventer bij Tintpro! Zeker een aanrader als je uit de buurt komt omgeving.Netjes! Waar heb je het laten doen?
ik wil het graag zelf doen, en opzoek naar een verfwinkel/bedrijf die juiste kleur kan mengen ( in blik )Je bent op zoek naar een goede spuiter omdat je geen kleur verschil wilt in je bumper? Je gaat het nu zelf doen?
Is 'ie nu nog steeds schoon?Nog even de auto gewassen
Hij is vuurwerk vrij gebleven, zit alleen van dat gele stuifmeel achtig spul op. Mijn idee was meer een natte auto, daar brandt het kruit niet op in. Zo doe ik het elk jaar.Is 'ie nu nog steeds schoon?
Wij hebben het wel te verduren gehad hier. De buurtjes zijn nogal van het illegale vuurwerk, dus stukjes beton hier en daar was niet onbedenkelijk.Hij is vuurwerk vrij gebleven, zit alleen van dat gele stuifmeel achtig spul op. Mijn idee was meer een natte auto, daar brandt het kruit niet op in. Zo doe ik het elk jaar.
Yes, van een AW iddDit zijn de Pamplona velgen toch?
Erg mooi, zit er zelf ook aan te denken om een setje aan te schaffen voor de winter.
De 16" Merano winterset die ik bij m'n AW kreeg, zijn voor mij wat 'te zilver'
Klopt! reed idd op 45 bandjes rondZe lijken wel wat op Mireabeau, maar die zijn nooit in deze kleur geleverd en de maat 215/45 ipv 215/40 op 17 inch doet inderdaad vermoeden dat dit AW velgen zijn. Prachtige set.
Ik rij zelf op een polo aw Sebring set. Zelfde kleur. Deze lijken er wel op.Yes, van een AW idd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.