Dealer morgen even een mailtje sturen dan, als ik dat onderdeelnummer (inclusief de ZZZ) in google gooi krijg ik Golf 7 GTI hahaMijne is metaal. Je hoeft het logo niet te kiezen om metaal te krijgen. Het productnummer wat @_Maarten_ aan gaf: 5G0 959 893 Q (ZZZ)
Is het metalen onderdeel zonder een logo.
Ik heb even de mailwisseling van de onderdelendienst van Vallei Autogroep erbij gepakt, het onderdeelnummer klopt gewoon. Idd even een mailtje sturen met het juiste onderdeel, en dan even een plaatje ter illustratie erbij doen. Kan alleen maar helpen!Dealer morgen even een mailtje sturen dan, als ik dat onderdeelnummer (inclusief de ZZZ) in google gooi krijg ik Golf 7 GTI haha
Idd net 'n mailtje gestuurd, thanks man! Ziet er zeker veel sleeker uit dan de zwarte, gelijk 2 gevraagd voor m'n reservesleutel hahaIk heb even de mailwisseling van de onderdelendienst van Vallei Autogroep erbij gepakt, het onderdeelnummer klopt gewoon. Idd even een mailtje sturen met het juiste onderdeel, en dan even een plaatje ter illustratie erbij doen. Kan alleen maar helpen!
Je kan ze ook uit China kopen voor een paar euro, mocht je geduld hebben en 2-4 weken willen wachten tenminste. (zonder logo)Awesome! Thanks <3. Beetje jammer van de GTI/R text aangezien ik een "normale" rijd. Misschien ga ik het toch overwegen in de toekomst! Het is wel mooier dan de "plastic" zwarte lig.
Tsja, leuk geprobeerd. Die passen niet. Heb ik al geprobeerd. Ben er uiteindelijk met een hamer op gaan slaan. Paste nog niet. Die van de VW zelf passen precies.Je kan ze ook uit China kopen voor een paar euro, mocht je geduld hebben en 2-4 weken willen wachten tenminste. (zonder logo)
Geen probleem! Ik kreeg er 2! Heb er voor mijn gevoel voor 1 betaald. Of ze zijn 15 euro voor 2, dat kan ook!Idd net 'n mailtje gestuurd, thanks man! Ziet er zeker veel sleeker uit dan de zwarte, gelijk 2 gevraagd voor m'n reservesleutel haha
En inderdaad, het vervolg is hier! Zojuist de keuze gemaakt: Hij is van ons! Morgen gaan we hem halenTotaal niet Polo related, misschien een klein beetje.
Mijn vader is (deels) geïnfecteerd met het VW virus en is erg gecharmeerd van de TSI motoren. Zijn geliefde Saab 95 uit 1999 gaat binnenkort toch echt de geest geven. Hij is dus op zoek naar een ruime, betrouwbare auto. Ruim moet ook wel met zijn 2 meter 3.
Dus vandaag, de dag die ik wist die nooit zou komen- was eindelijk hier!
Vandaag heb ik samen met mijn vader een proefrit gemaakt in een Volkswagen Golf 7 Variant, 1.0 TSI Comfortline met een heerlijke DSG! Hieronder volgen uiteraard wat foto's.
Zelfs ik ben om: mijn volgende VW wordt een DSG!
Hij is nog niet helemaal om.. hij zag nog een mooie Zweedse schone staan bij het autobedrijf waar hij al sinds jaar en dag komt.. dus wordt vervolgd!
Kun je de oude opvulringen gebruiken? Of moet je ringen bijbestellen?Vandaag bij een klant nieuwe speakers mogen monteren. het resultaat mag er zijn goed zuiver geluid!!
Ik heb er om 2 gevraagd, kost idd 15 euro en nog wat! Vanaf maandagochtend zal het klaar liggenGeen probleem! Ik kreeg er 2! Heb er voor mijn gevoel voor 1 betaald. Of ze zijn 15 euro voor 2, dat kan ook!
In ieder geval, ik kan mijn vader blij maken met de reserve die ik nog heb. Hij mag morgen een Golf Variant ophalen.
Met een dremel kan je alles laten passen.Tsja, leuk geprobeerd. Die passen niet. Heb ik al geprobeerd. Ben er uiteindelijk met een hamer op gaan slaan. Paste nog niet. Die van de VW zelf passen precies.
Met een hamer ookMet een dremel kan je alles laten passen.
Vandaag heb ik eindelijk (ik moest nog op Torx schroevendraaier set wachten) mijn sleutel een upgrade gegeven! Zie hier!
Bedankt @_Maarten_ voor je info! Als een kind zo blij
Eigenlijk zou het gewoon te mooi zijn als deze informatie word toegevoegd aan de how to gedeelte van het volgende bericht:Nee is geen plastic, tenminste die met 't logo niet.
Ik weet niet of die van @Thomaskol ook metaal zijn.
Dit is het onderdeelnummer die Thomas laat zien.
5G0 959 893 Q (ZZZ)
De overige zijn:
5G0 959 893 T FOD (voor nieuwe R logo moet 't de T zijn)
5G0 959 893 B FOD (voor oude R logo moet 't de B zijn)
5G0 959 893 D FOD (GTI tekst)
Zal ik dat maar eens even voor je doen?Eigenlijk zou het gewoon te mooi zijn als deze informatie word toegevoegd aan de how to gedeelte van het volgende bericht:
GTI / R Chrome sleutel
Goedmiddag Heren, Voor degene die nog opzoek zijn naar een OEM chrome sleutel http://www.vagshop.nl/products/Sleutelkap-GTI%7B47%7DGTD%7B47%7DR%7B47%7DGTE-Chroom%7B47%7Dzwart-.htmlwww.mypolo.nl
Goed gedaan @ThomaskolZal ik dat maar eens even voor je doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.