Wees blij dat je je voorruit hebt laten zitten.Nadeel: nog een vrije dag en een week zonder dashcam want die had ik al verwijderd....
VW
Polo 6R
1.4 BlueGT DSG
Wees blij dat je je voorruit hebt laten zitten.Nadeel: nog een vrije dag en een week zonder dashcam want die had ik al verwijderd....
Tsja, er zijn ergere dingen. Zo iets had ik ook bij de kapper gisteren. Had me een hele dag vergist. Ik kon gelukkig nog wel geknipt worden.Auto naar de vw gebracht voor een nieuwe voorruit, kom ik netjes aan daar om half negen, me vaste contactpersoon zit me raar aan te kijken. Dus ik zo van wat is er? Reageert hij met, volgende week vrijdag.
Dus voordeel: vrije dag en lekker drive to survive kijken
Nadeel: nog een vrije dag en een week zonder dashcam want die had ik al verwijderd....
Wanneer spreken we af?Polo speedster. Waarom niet.
Kan aan mij liggen, maar ik hoor niks.....Vandaag bij een klant nieuwe speakers mogen monteren. het resultaat mag er zijn goed zuiver geluid!!
De skoda trechter niet wat voor jou?Vandaag weer even de ruitensproeiervloeistof bijgevuld. Ik vind dat nog steeds een kut klus bij de AW. Ten eerste de stok zit in de weg die de motorkap overeind houdt en aan trechter heb je ook niks omdat je hem niet te erin kan steken. Dus zonder morsen gaat het nooit ( zeker nu niet met de straffe wind van vandaag) en dan zit je meteen te morsen over de elektrische bedrading die naar de ECU gaat. Niet echt over nagedacht is mijn mening.. Oliepeil ook even gecontroleerd verbruikt nog steeds niks helemaal top
Heb je nu ook last van gesuis zonder dat je je raam open hebt op de snelweg? Dat is mijn ervaring met die dingen haha.De bij Autostyle gekochte Climair windschermen geplaatst.
Bij elke auto die ik heb gehad altijd de windschermen gebruikt vind het fijn als je het raam een klein stukje opend het niet tocht.
Ik heb de Dark genomen die passen goed bij de geblindeerde achter portieren is nu een mooi geheel.
De foto is van Autostyle heb nog geen foto met de schermen op de polo.
oh meen je? er zat wel geluid bij de fotos doe ik nu iets verkeerd?K
Kan aan mij liggen, maar ik hoor niks.....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.