Stiptpolishpoint@Robin, ik moet hem ook eens nodig poetsen idd.. Ook van de zomer maar eens doen, heb helaas alleen de spullen er niet voor.
@Robin, ik moet hem ook eens nodig poetsen idd.. Ook van de zomer maar eens doen, heb helaas alleen de spullen er niet voor.
Dit is ook precies mijn ervaring. Ik vind t top zaak.Zelf ook bij carclean geweest. Veel kennis en denken graag mee op basis van je vraag. Adviseren ook echt wat voor jou het beste is en niet voor hun omzet. Kan ik erg waarderen!
Ik snap je, ik deel je mening, helaas zal de verzekering dat niet doen. Dat gezegd hebbende, is dat qua inbouw veel werk?kuch voorruitverwarming kuch
Poeh, zou op een AW ook niet verkeerd zijn.. Als je nu 's ochtends je voorruitverwarming aan zet zal je ruit eerst meer beslaan voordat ie na 5 minuten eindelijk enigszins helder begint te worden.. kan je eerst 5 minuten kou zitten leiden in je auto omdat je toch niet weg kan rijdenJa zeker bestaat dat, op een russische Sedan. Ruit is gewoon via de dealer te krijgen. Inbouwen is goed te doen. Relais + kabels + knopje.
Heb ik in m’n huidige auto ook last van (Opel Astra 1.0 lease kanon). Oplossing is alles uitzetten eerste 5 minuten totdat het warm is, en dan pas aanzettenPoeh, zou op een AW ook niet verkeerd zijn.. Als je nu 's ochtends je voorruitverwarming aan zet zal je ruit eerst meer beslaan voordat ie na 5 minuten eindelijk enigszins helder begint te worden.. kan je eerst 5 minuten kou zitten leiden in je auto omdat je toch niet weg kan rijden
Heb je toevallig het onderdeel nummer voor mekaar ik dat gelijk op tafel gooien bij ze!Ja zeker bestaat dat, op een russische Sedan. Ruit is gewoon via de dealer te krijgen. Inbouwen is goed te doen. Relais + kabels + knopje.
Maar is dat dan zo te bestellen? Dacht altijd dat verschillende vw markets geen cross-compatability hadden qua beschikbaarheid van het specifieke assortiment voor die vw market met andere marketsJa zeker bestaat dat, op een russische Sedan. Ruit is gewoon via de dealer te krijgen. Inbouwen is goed te doen. Relais + kabels + knopje.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.