Dan mis je het belangrijkste te vermelden, wat kostte hetUiteraard
5G0 959 893 T FOD (voor nieuwe R logo moet 't de T zijn)
5G0 959 893 B FOD (voor oude R logo moet 't de B zijn)
5G0 959 893 D FOD (GTI tekst)
Is die ook verkrijgbaar zonder logo?Uiteraard
5G0 959 893 T FOD (voor nieuwe R logo moet 't de T zijn)
5G0 959 893 B FOD (voor oude R logo moet 't de B zijn)
5G0 959 893 D FOD (GTI tekst)
Dan mis je het belangrijkste te vermelden, wat kostte het
Ik zal morgen even kijken. Zou wel moeten, de T-Roc non R heeft een glimmende zonder logoIs die ook verkrijgbaar zonder logo?
Ik wil die heeeel graag hebben! Had er al een keer een van ome ali maar die paste niet.. ook niet met een hamer zoals @iichel zou zeggen
Laat maar weten! Dan kan ik hem gelijk bestellen. Wat kosten ze? En waar heb je ze gevonden?Ik zal morgen even kijken. Zou wel moeten, de T-Roc non R heeft een glimmende zonder logo
Welke sleutel heb jij dan? Ik heb de facelift sleutel zeg maar. Niet de ouderwetse van VW.Zijn wel voor de nieuwste keyfobs van VW.
Weet niet of ze op de 6C sleutel passen.
Deze was € 19,14 gewoon bij de VW dealer
Kijk, die sleutel heb ik ook maar dan ligt mijn sleutel niet plat in de behuizing zeg maar. Ik stuur je even een DM! Zo ontstaat er geen onnodig topic vervuiling, haha.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.