Ziet er uit als de Meerenakkerweg.
Dat dacht ik ook!Ziet er uit als de Meerenakkerweg.
Denk dat deze wel hoog gescoord had.De inzending voor de foto van de maand gemist (niet meer bij het tankstation geweest) dus dan maar hier het fototje van gisteren.
Bij de vaste pomp met 'racing power' oftewel 102 octaan brandstof.
Achja, je kan ze niet allemaal winnen he! Haha nee gekkigheid, het gaat uiteindelijk om het delen van mooie foto's dus dat ik bij deze gelukt .Denk dat deze wel hoog gescoord had.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Kun je mij dat leren? Ik loop altijd met een permanent marker het kenteken weg te krassen via de Filmrol op mijn iPhone.
Kanaaldijk, 1x geweest en daar werd meteen mijn tankklepje eraf gerukt. Nu kwam dat achteraf niet door de wasstraat maar doordat mijn sloten niet werkte zoals ze moesten doen. Maar toch...Dat dacht ik ook!
Ik ga altijd naar de Kanaaldijk
De Kanaaldijk is voor mij dichterbij gelegen. Ik maak zelden gebruik van de wasstraat voor mijn auto en geef de voorkeur aan de wasboxen. Onlangs heb ik daar zelfs een jaar lang gratis wassen gewonnen, ter waarde van ongeveer €300. Dus voorlopig ben ik nog wel even zoet.Kanaaldijk, 1x geweest en daar werd meteen mijn tankklepje eraf gerukt. Nu kwam dat achteraf niet door de wasstraat maar doordat mijn sloten niet werkte zoals ze moesten doen. Maar toch...
Wel prima opgelost door de wasstraat trouwens.
Ik ga ook altijd naar de Meerenakkerweg.
Bij mij is gewone CC ook aangezet via VCDS, dus 't kan welEhhhh, is het mogelijk om Adaptive cruise control uit te zetten met behoud van je gewone cruise control?? Dan ben ik in hoge mate geïnteresseerd. Ik vind het echt niet fijn werken op de polo.Als ik ACC uitzet heb ik ook gelijk geen normale cruise control meer.
Dit zijn standaard onderdelen van een GTI, dus zijn standaard aanwezig in de auto. Als ik via het stuur ACC uitzet kan ik dus ook geen CC meer gebruiken omdat die blijkbaar aan elkaar gekoppeld zijn. Ik vind persoonlijk dat ACC erg fijn werken mits je normale medeweggebruikers hebt. Zijn die wat zenuwachtig reageert de auto daar niet heel fijn op. Als er iemand voor mij invoegt op de snelweg remt het systeem me behoorlijk af om de afstand te behouden op je voorganger ( zelfs als die harder van je wegrijdt.Bij mij is gewone CC ook aangezet via VCDS, dus 't kan wel
Ik heb nu ACC, CC en speedlimiter
Functie op de Galaxy S23.Hoe krijg je dat voor elkaar? Kun je mij dat leren? Ik loop altijd met een permanent marker het kenteken weg te krassen via de Filmrol op mijn iPhone.
Zo te zien heeft de mevrouw daar achter kortsluiting gehad in dat Hybride ding, haar haren zijn ontploft...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.