Kijk voor de zekerheid even welke stekker je hebt.
De brede of de smalle.
Ik verwacht de smalle maar zeker weten is beter.
De brede of de smalle.
Ik verwacht de smalle maar zeker weten is beter.
De slang is vervangen, toch iets duurder geworden dan verwacht. (en gehoopt)Volgens mij hoort dit niet bij een leiding..
Geen wonder dat er geen vacuüm meer aanwezig was.
Arie had z'n zin nog niet eens af hoeven maken of ik had al buiten gestaan om er voortaan ook met een grote boog omheen te rijden..nou Arie had daar wel een oplossing voor hij zou wel even een draadje doorknippen
Mooi resultaat. Wat zijn je vervolg plannen met de auto? Al iets met koeling upgrades gedaan of eerst afwachten hoe de auto reageert op het hogere vermogen?Gisteren naar JD geweest om een milltek downpipe + OPF delete te laten installeren, resultaat; 297,9 PK @ 481 Nm.
Geluid is ook een stuk beter geworden, met verder een stock uitlaat
Intake was voorheen al vervangen door een MST. Dat werkt ook mee.
Arie wil de accustroomsensor doorknippen bij de minpool. Arie is een beunhaasArie had z'n zin nog niet eens af hoeven maken of ik had al buiten gestaan om er voortaan ook met een grote boog omheen te rijden..
Dat is wel duidelijk ja hahaArie wil de accustroomsensor doorknippen bij de minpool. Arie is een beunhaas
Voorlopig geen plannen, enkel chip + downpipe, verder geen wijzigingen wat betreft koeling. Eerst even genieten van het geluid en het (iets) toegenomen vermogenMooi resultaat. Wat zijn je vervolg plannen met de auto? Al iets met koeling upgrades gedaan of eerst afwachten hoe de auto reageert op het hogere vermogen?
Op zich komt er 'makkelijker' vermogen uit dit blok inderdaad. De exacte reden kan ik je niet vertellen maar het zal liggen aan het feit dat het een R motor is ten opzichte van een GTi motor. Hierom hebben ze de onderdelen anders ingezet en alles beter voorbereid op vermogen. (vermoed ik)Ik zie dat je een WRC hebt, super dik. Dat blok is veel potenter dan deze geloof ik?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.