Dat gaat bij de AW via de radio, niet meer via een knopje in de B stijlLeuk is dat hé, coderen! Heb ik ook laten doen.
Ik heb echter wel kunnen coderen dat mijn wagen zijn toeter laat horen bij vergrendelen. Echter vind ik dit zo ontzettend hard dat ik dit weer heb uitgeschakeld. Als jouw auto van fabriek af een alarm heeft, (kun je controleren door in de deurstijl van de bestuurderskant op zoek te gaan naar een knopje) dan kun je wel een betere akoestische melding krijgen.
Veel plezier met de aanpassingen!
Kijk, weer wat geleerd. Excuses, het is allemaal goed bedoeld, haha.Dat gaat bij de AW via de radio, niet meer via een knopje in de B stijl
Nouuuuuu.... voor uit...Is ook niet om wijsneuserig te zijn hoor
Aah, dan moet ik nog eens gaan kijken misschien nog een setting fout staan.Akoustisch openen/sluiten werkt wel.
Ik heb 't ook op m'n AW.
Moest wel het infotainment naar fabrieksinstelling resetten
Coderen is inderdaad leuk! Zoveel nieuwe dingen die eigenlijk al bij aanschaf erop hadden mogen zitten.Leuk is dat hé, coderen! Heb ik ook laten doen.
Ik heb echter wel kunnen coderen dat mijn wagen zijn toeter laat horen bij vergrendelen. Echter vind ik dit zo ontzettend hard dat ik dit weer heb uitgeschakeld. Als jouw auto van fabriek af een alarm heeft, (kun je controleren door in de deurstijl van de bestuurderskant op zoek te gaan naar een knopje) dan kun je wel een betere akoestische melding krijgen.
Veel plezier met de aanpassingen!
Jazeker, die mening deel ik met je!Aah, dan moet ik nog eens gaan kijken misschien nog een setting fout staan.
Coderen is inderdaad leuk! Zoveel nieuwe dingen die eigenlijk al bij aanschaf erop hadden mogen zitten.
Ik heb alarm af fabriek inderdaad, zit er een knopje in de deurstijl? Nog nooit opgevallen, alleen het lampje wat aan gaat als ik de deur sluit. Ik ga eens zoeken!
Inderdaad bij openen en sluiten.Jazeker, die mening deel ik met je!
Nee, dus geen knopje op de deurstijl. Je moet dan even in je infotainment scherm kijken. Daar kan je bij het tabblad (iets met..) vergrendelen kijken of je een akoestische bevestiging kan aanklikken.
Dan staat 't sowieso niet in je infotaimentscreenTop, dankjewel @Thomaskol & @_Maarten_ !
Ik weet eerlijk gezegd niet welke MIB ik heb, is een Polo van februari 2023.
Ik heb de nieuwe code gevonden, ik ga het morgen nog eens proberen!Dan staat 't sowieso niet in je infotaimentscreen
Reset je radio naar fabrieksinstellingen.
Daarna zou 't moeten werken als je alles goed hebt gecodeerd.
Jij hebt MIB3
(ik dacht even dat je een pre FL had)
Je kan beide doen, volgens mij houd hij het gecodeerde vast.Ik heb de nieuwe code gevonden, ik ga het morgen nog eens proberen!
Ik heb heel veel problemen met mijn infotainment scherm, bevriest, apple carplay hang vast, hele scherm valt uit. Misschien kan het ook daar aan liggen, ik heb een dealer afspraak gemaakt gister maar kan pas in oktober terecht. Maar zal het morgen nog eens proberen te coderen en te resetten.
Moet ik eerst resetten en dan coderen of andersom?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.