Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op de foto is het toch duidelijk te zien, in plaats van het kenteken zie je al de klinkers van de straat.
Of ik ben een beetje blind.
Ze zijn van Ledperf, waren 35 euro geloof ik. Ze geven niet echt een merk op wat me doet vermoeden dat het china shit is maar who knows. Je krijgt wel 2 jaar garantie en ze zijn error vrij.R.M welk merk led heb je gebruikt?
fGister de midden demper eruit gehaald, helaas niet het gewenste effect! Die stomme OPF houd als nog al het geluid tegen!
Het lijkt erop dat die dempers helemaal niks doen, geluid is nog exact het zelfde!
Midden demper verwijderen geeft meestal maar subtiel effect, iets meer geluid maar zeker niet aso. Als je auto klinkt naar een grasmaaier kan het verwijderen van de midden demper wel leuk zijn.Gister de midden demper eruit gehaald, helaas niet het gewenste effect! Die stomme OPF houd als nog al het geluid tegen!
Het lijkt erop dat die dempers helemaal niks doen, geluid is nog exact het zelfde!
Bij mij is er helemaal geen verschil met of zonder demper. Ik wil een lekkere roffel en wat meer geluid, ik hoef ook geen aso geluid.Midden demper verwijderen geeft meestal maar subtiel effect, iets meer geluid maar zeker niet aso. Als je auto klinkt naar een grasmaaier kan het verwijderen van de midden demper wel leuk zijn.
Link aub!
Ik heb er ook verrekkes lang over nagedacht, lastige was de kabel langs je draaipunt van de armsteun krijgen zonder dat de armsteun gehinderd werdt.dat heb je verrekkes slim gedaan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.