Ziet er mooi uit, past goed. De plus kabel kan je bij de accu mooi onder het kapje doen van de hoofdzekeringen als daar nog een plekje over is
Filmpje?gister pops en bangs harder gezet! voelt echt als een race auto ook met het geluid
Zal ik van de week eens doenWow miss had je ook even moeten kijken of die t nog deed, je weet maar nooit
Lekkerhoor, het is aanzienlijk makkelijker als je even de ventilator van de radiateur afhaalt. Dat is heel simpel bij een polo en geeft veel ruimte
Ik bleef zitten met de multitorx links boven, hier zat een thermostaat net maar dan ook net voor. Ik heb multitorx alleen met korte opzetstukken maar als je deze in verlengde variant zou hebben kun je er wel bij. Ik moest een deel van het thermostaathuis, airco, spruitstuk en dynamo eraf halen. Vervolgens kreeg ik de klote veer in de thermostaat er amper weer in....Lekkerhoor, het is aanzienlijk makkelijker als je even de ventilator van de radiateur afhaalt. Dat is heel simpel bij een polo en geeft veel ruimte
ik kom erop terugFilmpje?
Ik bleef zitten met de multitorx links boven, hier zat een thermostaat net maar dan ook net voor. Ik heb multitorx alleen met korte opzetstukken maar als je deze in verlengde variant zou hebben kun je er wel bij. Ik moest een deel van het thermostaathuis, airco, spruitstuk en dynamo eraf halen. Vervolgens kreeg ik de klote veer in de thermostaat er amper weer in....
Heb ook gewoon een pest hekel aan de slangenklemmen
Deze staat binnenkort ook bij mij op de lijst om te vervangen nog tips en tricks?
Staat genoteerd!Mijn tip is om de radiator fan eruit te halen, kleine moeite en geeft heerlijk meer ruimte om te werken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.