Heb m vrijdag vastgezet met strips en spoilerkit en gisteren nog extra kit aan toegevoegd voor de afwerking. Dus ik verwacht hem niet onderweg te verliezen hahaHippe spoiler! Vast geplakt neem ik aan? Beste om 24 uur de tijd te geven om vast te gaan zitten.
Dus niet door regen rijden vandaag .
Kijk eens aan, ook leuk als het eens meezit.De 9N weer door de APK geholpen. Aandrijfashoes moest vervangen en de remmen achter liepen aan en hadden een remverschil. De garage had een indicatie gegeven van €450 waarbij alles vervangen zou worden maar uiteindelijk bleek dat met alles schoonmaken het geheel weer gangbaar was dus de rekening was maar net iets meer dan €200. Fijne meevaller, kan ik dat weer gebruiken voor een nieuwe set banden rondom.
Dit is geen standaard GTI spoiler wel? Ik zoek namelijk nog een verleng stuk voor op mijn huidige spoiler.Gisteren de spoiler gemonteerd en vandaag ermee op pad. Velgen op termijn ook maar eens vervangen denk ik
Eentje laten maken? Ze worden door het forum verkocht. @Johan even een berichtje sturen en hij regelt het.Mooi houdertje @HoMi, had er bijna ook eentje laten maken. Maar ben toch voor een originele VW houden gegaan.
Heeft een mooi klepsysteempje om de plaat er binnen 10 sec uit te halen voor foto's!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.