wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Hallo allemaal,
Mijn Polo is gisteren wederom uitgelijnd. Het stuur stond nog steeds uit het midden bij rechtuit rijden en als je het stuur optisch ''kaarsrecht'' hield, voelde je de auto de berm in gaan.
Het probleem lijkt nu verholpen te zijn, met de nadruk op lijkt, ik moet echt ontzettend wennen. Wellicht even mijn vader laten rijden in de auto om te kijken wat hij er van vind...
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Afgelopen dagen heb ik mij bezig gehouden met het reinigen van de zitting van de voorstoelen.
Hier een before: (betere foto heb ik niet, maar je ziet de vlekken)40053844-CDBF-4FDE-906A-9BFFE68F6323.jpeg
Ze waren beide echt ontzettend vies met de nodige ingedroogde vlekken. Met HG bekleding reiniger heb ik het zo goed als schoon gekregen.
Vandaag heb ik de zitting aan de bestuurderszijde schoongemaakt (op de foto links).
Een aantal dagen terug heb ik de bijrijder stoel gedaan (op de foto rechts). Deze zijde ga ik nog een keer doen omdat ik het resultaat niet heel mooi vind.
Ik spuit de bekleding in met HG bekleding reiniger waarna ik met een nagelborstel een aantal keer door war water haal en goed schrob. Je zou denken dat het borsteltje te grof is voor de bekleding maar dit valt me alles mee!
Vervolgens met een natte doek goed wrijven en als laatste met een droge doek het overtollige water eruit wrijven. Dan is het een kwestie van laten drogen en klaar is kees!
Hier heb je dus helemaal geen waterstofzuiger voor nodig :cool:
IMG_9435.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Afgelopen week heb ik @Krijnelgers mogen helpen met 2 klusjes.
Ik heb alle schokdempers vervangen van zijn polo, één van mijn favoriete klussen. Dit verbetert een auto zo enorm! De oude schokdempers op de vooras waren ook zo lek als een mandje en konden als een accordeon in en uit bewegen, dus het was hoog tijd. Nu rijdt de auto weer fantastisch over drempels en door de bochten.
Alle dempers van sachs en uiteraard alle toplagers, stofhoezen en stangetjes gelijk mee vervangen.

1000032828.jpg1000032829.jpg1000032865.jpg1000032862.jpg1000032867.jpg
1000032966.jpg

De andere auto in de familie, een Audi A4 mocht ik voorzien van 4 nieuwe, onderste draagarmen i.v.m. vervelend kraken bij remmen, drempels en sturen.
1000032809.jpg1000032814.jpg1000032817.jpg
Bedankt voor het vertrouwen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!