wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

"Wat heb jij gedaan voor je polo vandaag" 3 liter koelvloeistof telkens tussendoor bijvullen om thuis te komen :( flinke druiper, zoals altijd zal het wel weer het lastigste zijn om te fiksen.. En daar lijkt het wel op, ik denk oliekoeler kapot. Ik zie daar onder ook de meeste KVS liggen bah.

Skoda  Kamiq  1.0 
"Wat heb jij gedaan voor je polo vandaag" 3 liter koelvloeistof telkens tussendoor bijvullen om thuis te komen :( flinke druiper, zoals altijd zal het wel weer het lastigste zijn om te fiksen.. En daar lijkt het wel op, ik denk oliekoeler kapot. Ik zie daar onder ook de meeste KVS liggen bah.
Oliekoeler komt heel vaak voor helaas

• Verdrietig
Waarderingen: Tweak
Hallo allen,

Na 10 dagen Denemarken ben ik ook weer terug op Nederlandse bodem! Mijn familie en ik hebben onder andere met de Polo en met de Golf de Deense wegen onveilig gemaakt.
De Polo heeft het zowel heen, als terug keurig gedaan. Ik heb met de Polo zo’n 1700 km probleemloos afgelegd.
En wat is Denemarken een fijn land. Het is niet zo druk als Nederland, de wegen zijn schoon en netjes. Het viel mij gelijk op dat de Denen elkaar ruimte geven en gunnen op de weg en de maximaal aangegeven snelheid rijden en genoeg afstand houden. Op veel plekken mag je nog 130km/h en op andere weer 110km/h. Erg fijne snelheden om lekker door te rijden!

Bij de grensovergang van Denemarken naar Duitsland gelijk weer wegwerkzaamheden, zoals altijd in Duitsland. Ik merkte ook gelijk weer dat Duitsers niet kunnen rijden en dat het ontzettend rommelig is op de snelwegen en er gewoon echt gejaagd wordt.

En fin, hieronder wat foto’s. De Polo had zelfs zijn eigen afdakje waar hij onder stond als ik hem niet nodig had. Heel fijn! :)
IMG_0967.jpeg
Bed, bad en brood voor de Polo!
IMG_0419.jpeg
Ook de Golf was van de partij.
IMG_5418.jpeg
Als vliegtuigfanaat moest ik uiteraard even op Billund Airport kijken.
IMG_0637.jpeg
Uitzicht op zee richting de plaats waar we verbleven.

Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Hallo allen,

Na 10 dagen Denemarken ben ik ook weer terug op Nederlandse bodem! Mijn familie en ik hebben onder andere met de Polo en met de Golf de Deense wegen onveilig gemaakt.
De Polo heeft het zowel heen, als terug keurig gedaan. Ik heb met de Polo zo’n 1700 km probleemloos afgelegd.
En wat is Denemarken een fijn land. Het is niet zo druk als Nederland, de wegen zijn schoon en netjes. Het viel mij gelijk op dat de Denen elkaar ruimte geven en gunnen op de weg en de maximaal aangegeven snelheid rijden en genoeg afstand houden. Op veel plekken mag je nog 130km/h en op andere weer 110km/h. Erg fijne snelheden om lekker door te rijden!

Bij de grensovergang van Denemarken naar Duitsland gelijk weer wegwerkzaamheden, zoals altijd in Duitsland. Ik merkte ook gelijk weer dat Duitsers niet kunnen rijden en dat het ontzettend rommelig is op de snelwegen en er gewoon echt gejaagd wordt.

En fin, hieronder wat foto’s. De Polo had zelfs zijn eigen afdakje waar hij onder stond als ik hem niet nodig had. Heel fijn! :)
IMG_0967.jpeg
Bed, bad en brood voor de Polo!
IMG_0419.jpeg
Ook de Golf was van de partij.
IMG_5418.jpeg
Als vliegtuigfanaat moest ik uiteraard even op Billund Airport kijken.
IMG_0637.jpeg
Uitzicht op zee richting de plaats waar we verbleven.
Het rustige verkeer in Denemarken in vergelijking met Duitsland kan ik me zeker in vinden :tearsofjoy:

Wij hebben dit jaar ook onze vakantie in Denemarken doorgebracht. 32FF5832-E986-4C58-8DE9-6B34F5F7D63C.jpeg

Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Sonniboys zonwering voor de T-cross besteld. Ik heb goede reviews over de kwaliteit en pasvorm gelezen, dus ik ben benieuwd.. Iemand ervaring mee? Als ze binnen zijn plaats ik wat before en after foto's.

Volkswagen  T-cross  1.0 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!