De Polo heeft weer een beurtje + APK gehad.
Beide vlekkeloos verlopen met zelfs de opmerking dat de auto er zo goed bij staat.
Beide vlekkeloos verlopen met zelfs de opmerking dat de auto er zo goed bij staat.
Dat zit wel lekker denk ik.
Ff snel getest op de vloer, maar nog niet in de auto. Eerst even herbekledenDat zit wel lekker denk ik.
Ja Das niet eerlijk, zelfde kleur en voor Krijn zei je hahahahahaDit was de auto van een familielid
Hij had het geregeld, vandaarJa Das niet eerlijk, zelfde kleur en voor Krijn zei je hahahahaha
Oliekoeler komt heel vaak voor helaas"Wat heb jij gedaan voor je polo vandaag" 3 liter koelvloeistof telkens tussendoor bijvullen om thuis te komen flinke druiper, zoals altijd zal het wel weer het lastigste zijn om te fiksen.. En daar lijkt het wel op, ik denk oliekoeler kapot. Ik zie daar onder ook de meeste KVS liggen bah.
Hoop ik niet dat olie weer vernieuwd moet worden, heb ik paar dagen terug gedaan!Oliekoeler komt heel vaak voor helaas
Dan moet je goed kijken of de kvs de olie vervuild heeft. Oftewel, kijk of enkel de kvs uit de oliekoeler lekt, of dat het ook lekt tussen de delen van de oliekoelerHoop ik niet dat olie weer vernieuwd moet worden, heb ik paar dagen terug gedaan!
Het rustige verkeer in Denemarken in vergelijking met Duitsland kan ik me zeker in vindenHallo allen,
Na 10 dagen Denemarken ben ik ook weer terug op Nederlandse bodem! Mijn familie en ik hebben onder andere met de Polo en met de Golf de Deense wegen onveilig gemaakt.
De Polo heeft het zowel heen, als terug keurig gedaan. Ik heb met de Polo zo’n 1700 km probleemloos afgelegd.
En wat is Denemarken een fijn land. Het is niet zo druk als Nederland, de wegen zijn schoon en netjes. Het viel mij gelijk op dat de Denen elkaar ruimte geven en gunnen op de weg en de maximaal aangegeven snelheid rijden en genoeg afstand houden. Op veel plekken mag je nog 130km/h en op andere weer 110km/h. Erg fijne snelheden om lekker door te rijden!
Bij de grensovergang van Denemarken naar Duitsland gelijk weer wegwerkzaamheden, zoals altijd in Duitsland. Ik merkte ook gelijk weer dat Duitsers niet kunnen rijden en dat het ontzettend rommelig is op de snelwegen en er gewoon echt gejaagd wordt.
En fin, hieronder wat foto’s. De Polo had zelfs zijn eigen afdakje waar hij onder stond als ik hem niet nodig had. Heel fijn!
Bed, bad en brood voor de Polo!
Ook de Golf was van de partij.
Als vliegtuigfanaat moest ik uiteraard even op Billund Airport kijken.
Uitzicht op zee richting de plaats waar we verbleven.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.