Ik heb ze voor mijn Polo, geweldige dingen.Sonniboys zonwering voor de T-cross besteld. Ik heb goede reviews over de kwaliteit en pasvorm gelezen, dus ik ben benieuwd.. Iemand ervaring mee? Als ze binnen zijn plaats ik wat before en after foto's.
Vandaag Polo terug, natuurlijk moest er ook weer nieuwe olie in. Factuur schrok ik toch wel van :/Dan moet je goed kijken of de kvs de olie vervuild heeft. Oftewel, kijk of enkel de kvs uit de oliekoeler lekt, of dat het ook lekt tussen de delen van de oliekoeler
Die zijn wel beetje buiten budgetVW Polo 6R Bi-Xenon koplampenset met dagrijverlichting -ombouwset-
VW Polo 6R Bi-Xenon koplampenset met dagrijverlichting -ombouwset-www.vagshop.nl
Een garage zal nooit risico lopen met olie kvs contaminatie dus die verversen het ongetwijfeldVandaag Polo terug, natuurlijk moest er ook weer nieuwe olie in. Factuur schrok ik toch wel van :/
slechte karmaVandaag Polo terug, natuurlijk moest er ook weer nieuwe olie in. Factuur schrok ik toch wel van :/
Dit zijn de bi-xenons, ik heb zelf de full led van de 6c. Dit is namelijk de auto van de vriendinMag ik vragen welke koplampen dit zijn? Zien er nice uit!
Dat ziet er gaaf uit! Mooie kleur heeft je Polo
Ik heb ze alleen op de achterste zijramen maar perfect. Blijven mooi zitten.Sonniboys zonwering voor de T-cross besteld. Ik heb goede reviews over de kwaliteit en pasvorm gelezen, dus ik ben benieuwd.. Iemand ervaring mee? Als ze binnen zijn plaats ik wat before en after foto's.
Van het weekend. Herstel en vernieuwingen aan GTI bumper + WRC Diffuser + achteruit rij camera.
Ingeruild voor een niet Polo.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.