Welke coating hebben jullie gebruikt? CQuartz?Afgelopen weekend de auto samen met mijn autopoetser in de coating gezet.
Ziet er strak uit!
Welke coating hebben jullie gebruikt? CQuartz?Afgelopen weekend de auto samen met mijn autopoetser in de coating gezet.
Wij hebben de coating van labocosmetica gebruikt. Standtijd 4 jaar of 60.000 kmWelke coating hebben jullie gebruikt? CQuartz?
Ziet er strak uit!
Bedankt, ben er ook blij mee, vergemakkelijkt wel het wassenZiet er prachtig uit Andre
Mooie A3 S-Line. Ook met 1.5 tfsi onder de kap?
Het is de 40 TFSIe. Hybride.Mooie A3 S-Line. Ook met 1.5 tfsi onder de kap?
Mijn vrouw wilde geen hybride dus is het de 35 s-line black edition geworden. Rijdt super maar is geen polo GTI . Wel retezuinig met 1 op 23 op de cruise. Vindt het stokje voor de CC erg irritant, zit op de polo stukken beter op het stuur.Het is de 40 TFSIe. Hybride.
Volgens mij is het een 1.4 150pk ipv de 1.5 die jij noemt?Mooie A3 S-Line. Ook met 1.5 tfsi onder de kap?
Dit vind ik oprecht dik
Nu denk ik dat de belichting op die foto ook niet helpt. Hoogstwaarschijnlijk ziet hij er in het echt wel beter uit Normaliter ben ik ook wel van de aparte auto's maar dit gaat mij zelfs te ver haha. Ik mis vooral de diepte in de lak.
Bij de lak van @FFA zie je nog de lijnen en diepte van de lak in de panelen, bij dat mint groen is het helemaal weg.
Goed om te horen!Nu denk ik dat de belichting op die foto ook niet helpt. Hoogstwaarschijnlijk ziet hij er in het echt wel beter uit
---------------------------------
Anyway... Ik heb vandaag mijn Golf van nieuwe relais (35A) voorzien voor het LPG systeem. Na dat de boosterpomp al vervangen is had ik nog steeds problemen met de Prins DLM 3 installatie dat hij niet meer wou terugvallen op benzine. Dan zou je denken dat dat helemaal prima is want gas is lekker cheap. Echter doordat het vloeibaar ingespoten wordt gebruiken ze de originele directe benzine injectoren voor LPG. Eens in de zoveel tijd doet de gascomputer ff op benzine rijden om de paraffine afzetting in de injector weg te spoelen. Essentieel dus! Nu een ritje van een half uur achter de rug zonder storingen.
Dat klopt, om de een of andere reden heeft de hybride een 1.4 motor ipv de nieuwe 1.5. PK's zijn gelijk. Nu is de A3 niet leverbaar meer met een 3 cilinder maar ook met de 1.5 liter motor maar dan met veel minder vermogen.Volgens mij is het een 1.4 150pk ipv de 1.5 die jij noemt?
Hoe rijdt de auto nu? Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze niet bepaald tevreden waren met een enkelmassa vliegwiel bij 'normaal' gebruik.twee massa vliegwiel laten ombouwen naar enkel massa
Wat bedoel je met het “vallen” van de toeren? Er is mij tot op heden niks bijzonders opgevallen. De auto is enkel beter gaan rijden, valt ook veel minder snel uit. Maakt minder herrie en loopt veel rustiger. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het kapotte twee massa vliegwiel wat er eerst in zat.Hoe rijdt de auto nu? Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze niet bepaald tevreden waren met een enkelmassa vliegwiel bij 'normaal' gebruik.
De toeren vallen erg snel waardoor je veel meer bezig moet zijn met toeren monitoren dan met de weg, of valt dat mee?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.