wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wel gladde banden....
Die banden zitten nog 8mm in profiel, er zit een dressing op de rand van de band, en het is een 215 brede band op een 8j velg, op deze velg moet eigenlijk minimaal een 225 band maar wist toen nog niet dat het zou passen. Maar nu hij verlaagt is en de velgen er ook op zitten weet ik dat een 225/40 18 band wel past. Dus als de banden versleten zijn komen er 225 banden onder

Volkswagen  Polo aw  1.0Tsi dsg 135pk 
Erachter gekomen dat mijn fliplogo afvoerbuis verstopt was, had al een tijdje een wazig beeld, doekje erover en weer goed. Net de auto gewassen en zat dus een plasje water in de ruimte. Ff doorgeblazen en weer pico bello. Doe je voordeel ermee, ik had al wat water in me achterklep.
Hebben de logo ‘s zonder camera hier ook last van?

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
Gisteren is de Polo WRC verkocht.
Medio November wordt 'ie opgehaald en gaat hij het warme weer in Verona, Italië opzoeken.

Na ±2 jaar een 22.000 km heeft de auto €0 afgeschreven en alleen maar plezier opgeleverd.
De (tijdelijke) vervangers zijn een VW Up! en bij mooie dagen een Triumph Speed Triple 1050.

Ik zal nog steeds blijven rondneuzen op het forum, maar dit zal ongetwijfeld minder worden na tijd.
Iedereen bedankt voor de gegeven adviezen, het meedenken bij problemen en in het voorzien van diensten (@iichel voor de lichtschakelaar en olietemp en @dov voor de subwoofer).

• Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!