Ik heb hem verlaagd met H&R veren 35mm rondom. Bedankt voor jouw complimentWat een beauty zeg, 25/30mm verlaagd?
Staat er weer mooi bijAfgelopen vrijdag de polo laten restylen bij P.S. Restyling, gisteren gewassen, gekleid, gepolijst en daarna in de was gezet. Kan hij er weer even tegenaan
Jazeker, en gelukkig was er een iets goedkopere oplossing voorDat zijn altijd van die kleine vervelende schades.
Die banden zitten nog 8mm in profiel, er zit een dressing op de rand van de band, en het is een 215 brede band op een 8j velg, op deze velg moet eigenlijk minimaal een 225 band maar wist toen nog niet dat het zou passen. Maar nu hij verlaagt is en de velgen er ook op zitten weet ik dat een 225/40 18 band wel past. Dus als de banden versleten zijn komen er 225 banden onderWel gladde banden....
Ja @JelleR dat vond ik ook. Maar schade is verhuld
Dat is nog eens een handige tip, thanks Pigeon.Erachter gekomen dat mijn fliplogo afvoerbuis verstopt was, had al een tijdje een wazig beeld, doekje erover en weer goed. Net de auto gewassen en zat dus een plasje water in de ruimte. Ff doorgeblazen en weer pico bello. Doe je voordeel ermee, ik had al wat water in me achterklep.
Hebben de logo ‘s zonder camera hier ook last van?Erachter gekomen dat mijn fliplogo afvoerbuis verstopt was, had al een tijdje een wazig beeld, doekje erover en weer goed. Net de auto gewassen en zat dus een plasje water in de ruimte. Ff doorgeblazen en weer pico bello. Doe je voordeel ermee, ik had al wat water in me achterklep.
Nee die hebben dat buisje nietHebben de logo ‘s zonder camera hier ook last van?
Ik heb er ook nog een.Deze ziet er weer tiptop uit hoor, je mag de mijne ook wel doen
Dan moeten we ff kijken wanneer Andre.D tijd heeft...........hahahaIk heb er ook nog een.
3 euro en een krat bierEn hoeveel kosten?
Haha alleen de weekenden. En bij mooi weerDan moeten we ff kijken wanneer Andre.D tijd heeft...........hahaha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.