wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nee was de originele accu nog, 13 jaar oud dus.

Deze zomer heeft de accu het zwaar gehad, meerdere malen in de file gestaan met 35 + graden. Vervolgens de eerste dag onder vriespunt direct feest....
Ah kijk. Dan heeft hij het wel lang volgehouden! De originele van mij zit er ook nog in. Komt er binnenkort ook aan gok ik.

Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Grutte Pier
Na een tijd niet kunnen inloggen ivm F2A problemen een paar dagen geleden kon het opeens weer wel.
Mooie timing want vandaag de Polo weer bij @Andries Polo6R opgehaald. Nieuwe Dempers en een beurt laten uitvoeren. Elektrische dempers laten uitschrijven en normale sport dempers laten monteren. Een optie die ik nooit gebruikte en de dempers waren 400 p/s die je alleen bij de dealer kon kopen. Dat was het mij niet waard. Auto ligt weer als een blok op de weg. Iets stugger op de snelweg maar dat zal ook door de nieuwigheid komen. Super blij mee en bedankt Andries!

VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Na een tijd niet kunnen inloggen ivm F2A problemen een paar dagen geleden kon het opeens weer wel.
Mooie timing want vandaag de Polo weer bij @Andries Polo6R opgehaald. Nieuwe Dempers en een beurt laten uitvoeren. Elektrische dempers laten uitschrijven en normale sport dempers laten monteren. Een optie die ik nooit gebruikte en de dempers waren 400 p/s die je alleen bij de dealer kon kopen. Dat was het mij niet waard. Auto ligt weer als een blok op de weg. Iets stugger op de snelweg maar dat zal ook door de nieuwigheid komen. Super blij mee en bedankt Andries!
Bedankt voor het vertrouwen!
1000037399.jpg1000037400.jpg1000037401.jpg1000037407.jpg1000037408.jpg

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!