Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
En nu op wintersport
Valt mee hoor, lijkt misschien kleiner op de foto. 300 Liter.Wel kleine d
Lijkt klein, grotere past niet? Hoveel liter heeft deze
Lang stil gestaan?Nieuwe accu besteld, kreeg vanmorgen de motor maar net aan
Nee was de originele accu nog, 13 jaar oud dus.Lang stil gestaan?
Ah kijk. Dan heeft hij het wel lang volgehouden! De originele van mij zit er ook nog in. Komt er binnenkort ook aan gok ik.Nee was de originele accu nog, 13 jaar oud dus.
Deze zomer heeft de accu het zwaar gehad, meerdere malen in de file gestaan met 35 + graden. Vervolgens de eerste dag onder vriespunt direct feest....
Bedankt voor het vertrouwen!Na een tijd niet kunnen inloggen ivm F2A problemen een paar dagen geleden kon het opeens weer wel.
Mooie timing want vandaag de Polo weer bij @Andries Polo6R opgehaald. Nieuwe Dempers en een beurt laten uitvoeren. Elektrische dempers laten uitschrijven en normale sport dempers laten monteren. Een optie die ik nooit gebruikte en de dempers waren 400 p/s die je alleen bij de dealer kon kopen. Dat was het mij niet waard. Auto ligt weer als een blok op de weg. Iets stugger op de snelweg maar dat zal ook door de nieuwigheid komen. Super blij mee en bedankt Andries!
Gij brutus!Gisterenmiddag, ja op zondag, winterbanden (wielen) gemonteerd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.