Ik heb hem ingeruild...
Laatst bewerkt:
Ruitenwissers gaan bij mij sowieso maximaal 1 jaar mee. Na het winterseizoen met vorst is het 'fijne' er wel vanaf.Ondanks het lage kilometrage
Oei en waar maak je nu de wegen mee onveilig?Ik heb hem ingeruild...
Oei en waar maak je nu de wegen mee onveilig?
Zou ik niet aanraden. Mat zwart wordt snel lelijk en ziet er over het algemeen niet heel mooi uit op velgen.Lichtmetalen velgen mat zwart
Naja het ding is met een felwitte autokleur zoals de mijne is dat glossy zwarte velgen heel snel een grote zwarte schaduw wordt als je er verder dan 2m vanaf staat? Maja als glossy niet echt een keuze is, en mat wordt heel snel lelijk, dan blijft er voor mij alleen donkergrijs over, de vw pepper grey kleur:Zou ik niet aanraden. Mat zwart wordt snel lelijk en ziet er over het algemeen niet heel mooi uit op velgen.
Dan kan je beter voor mat-glans of gewoon vol glans zwart gaan. Het mooist is poedercoaten zodat je een diepe kleur krijgt met bijv. een tint lichtgrijs erin.
Ik heb lc9a, dus pure white kleur is dat.Ik weet niet welke kleur jouw auto is, dus ik durf niks te zeggen over wat er past bij de accentkleur.
Wel weet ik dat uit mijn ervaring matte velgen juist zo'n donker hol worden waar licht niet op reflecteert, wat zonde is voor de uitstraling.
Van Sinterklaas gekregen? Ik wil ook zo’n Sinterklaas
Wat een lieve man ist ookVan Sinterklaas gekregen? Ik wil ook zo’n Sinterklaas
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.