wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Maand geleden 6c aangekocht, druk bezig hem helemaal naar wens krijgen! Is mijn eerste echte aangekochte auto dus enthousiasme en ideeën gutsen eruit haha

Done list:
  • Verlagingsveren Eibach pro
  • WRC bumper gespoten en gemonteerd
  • Diffuser geplaatst
  • Mooi klein subtiel R-line spoilertje
  • Ultinon led lampen geinstalleerd
  • Zwarte zijspiegels
To do list
  • Uitlijnen en balanceren na verlaginsveren
  • Ramen achterzijde tinten
  • Lichtmetalen velgen mat zwart spuiten + remklauwen donkerblauw
  • Transmissie + mechatronic olie vervangen
  • Lederen stoelbekleding op maat
  • Voetverlichting standaard aan bij hoofdverlichting in blauw
  • Stage 1 tuning + DSG tuning
  • Achteruitrijcamera + Dashcam installeren

Volkswagen  Polo 6c 2017  1.2 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Andre.D
Zou ik niet aanraden. Mat zwart wordt snel lelijk en ziet er over het algemeen niet heel mooi uit op velgen.
Dan kan je beter voor mat-glans of gewoon vol glans zwart gaan. Het mooist is poedercoaten zodat je een diepe kleur krijgt met bijv. een tint lichtgrijs erin.
Naja het ding is met een felwitte autokleur zoals de mijne is dat glossy zwarte velgen heel snel een grote zwarte schaduw wordt als je er verder dan 2m vanaf staat? Maja als glossy niet echt een keuze is, en mat wordt heel snel lelijk, dan blijft er voor mij alleen donkergrijs over, de vw pepper grey kleur: IMG_9071.jpeg

Edit: wat bedoel je btw met wordt snel lelijk?

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c 2017  1.2 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!