wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Normaliter ben ik ook wel van de aparte auto's maar dit gaat mij zelfs te ver haha. Ik mis vooral de diepte in de lak.
Bij de lak van @FFA zie je nog de lijnen en diepte van de lak in de panelen, bij dat mint groen is het helemaal weg.
Nu denk ik dat de belichting op die foto ook niet helpt. Hoogstwaarschijnlijk ziet hij er in het echt wel beter uit ‍;)

---------------------------------

Anyway... Ik heb vandaag mijn Golf van nieuwe relais (35A) voorzien voor het LPG systeem. Na dat de boosterpomp al vervangen is had ik nog steeds problemen met de Prins DLM 3 installatie dat hij niet meer wou terugvallen op benzine. Dan zou je denken dat dat helemaal prima is want gas is lekker cheap. Echter doordat het vloeibaar ingespoten wordt gebruiken ze de originele directe benzine injectoren voor LPG. Eens in de zoveel tijd doet de gascomputer ff op benzine rijden om de paraffine afzetting in de injector weg te spoelen. Essentieel dus! Nu een ritje van een half uur achter de rug zonder storingen.
 
Volkswagen  Golf MK7  1.4 TSI 140PK CHPA 
Nu denk ik dat de belichting op die foto ook niet helpt. Hoogstwaarschijnlijk ziet hij er in het echt wel beter uit ‍;)

---------------------------------

Anyway... Ik heb vandaag mijn Golf van nieuwe relais (35A) voorzien voor het LPG systeem. Na dat de boosterpomp al vervangen is had ik nog steeds problemen met de Prins DLM 3 installatie dat hij niet meer wou terugvallen op benzine. Dan zou je denken dat dat helemaal prima is want gas is lekker cheap. Echter doordat het vloeibaar ingespoten wordt gebruiken ze de originele directe benzine injectoren voor LPG. Eens in de zoveel tijd doet de gascomputer ff op benzine rijden om de paraffine afzetting in de injector weg te spoelen. Essentieel dus! Nu een ritje van een half uur achter de rug zonder storingen.
Goed om te horen!
 
Hoe rijdt de auto nu? Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze niet bepaald tevreden waren met een enkelmassa vliegwiel bij 'normaal' gebruik.
De toeren vallen erg snel waardoor je veel meer bezig moet zijn met toeren monitoren dan met de weg, of valt dat mee?
Wat bedoel je met het “vallen” van de toeren? Er is mij tot op heden niks bijzonders opgevallen. De auto is enkel beter gaan rijden, valt ook veel minder snel uit. Maakt minder herrie en loopt veel rustiger. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het kapotte twee massa vliegwiel wat er eerst in zat.
 
Volkswagen  Polo 6C 2015  1.4 TDI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!