chucknorris
Bekend lid
Minimaal, incl vr6nee joh, dat retrofitten we op een 6R
Volkswagen
Polo BlueGT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Minimaal, incl vr6nee joh, dat retrofitten we op een 6R
nee joh, dat retrofitten we op een 6R
Waarom zou je dat doen?*gordelherkenning en -waarschuwing aangezet (deze stond uit)
Ik weet wel zeker dat dit normaal is.Heb ik nog een vraag aan de mede polo rijder. En wellicht lachen jullie mij uit maar goed niet geschoten is altijd mis.
Zie dit filmpjeIk zelf denk dat deze speling normaal is, of heb ik iets gesloopt?
Ik weet wel zeker dat dit normaal is.
Je bedoeld vast de velgen.. Het zijn MAK Wolf Gun Metal 17" velgen. Zijn bij verschillende websites te bestellen.Gave winterbanden, waarvandaan?
Met VCDS een aantal aanpassingen gedaan:
*akoestische waarschuwing bij sluiten en openen (via signaalhoorn van het alarm) aangezet. Heb nu het piepje van die Golfreclame
Allemaal Spielerei, maar de bochtenverlichting is echt wel een feature met meerwaarde in deze donkere tijden.
Hij ligt hier nog hoor Heb je snel gedaan een andereR-line stuur gemonteerd
Wat is dat?
Die gooi je toch gewoon achter het dashboard , het liefst onder je gaspedaal, dan rijdt ie zuinigerhouder voor AFS module en een voltmeter. rest van de doos had een OEM lichtschakelaar en 2 AFS modules
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.