D
Deleted member 4634
Afneembare trekhaak geinstalleerd (voor mn karttrailer) en nieuwe ruitenwissers van Bosch rondom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn 2016 koplampen!vandaag de koplampen van een 2015 polo 6c gemonteerd in mijn polo 6r van 2011
Mooi!vandaag de koplampen van een 2015 polo 6c gemonteerd in mijn polo 6r van 2011
kan ook maar de koplampen zijn geproduceerd in juni 2015 vandaar dat ik dacht dat ze van een 2015 polo waren. Maar goed ik vind het wel mooi staan. Die anderen nog ff verkopen.Dat zijn 2016 koplampen!
ik wil die chroom strip zwart maken want buren van mij hebben wel die strip aan de onderkant in de gril maar komt niet helemaal overeen met de koplampen, maar het was een optie, misschien kom ik nog goedkoop een 6c gril tegen.Mooi!
Nu nog wel even de 6C grille erop, met de chrome strip aan de onderzijde!
iichel het zullen ongetwijfeld 2016 koplampen zijn maar de auto van mijn buren is een polo van 2014 en daar zitten dezelfde lampen in. Dus laten we het maar op houden dat het dan de koplampen zijn van de 6c faceliftDat zijn 2016 koplampen!
oh mooi is dat maar staat wel goed, vind je niet?Lijkt me goed, ik was je in de maling aan het nemen
Alle 6c koplampen met halogeen zijn hetzelfde
6c LED? die waren zeker niet goedkoop?Zeker, ik vind de 6c koplampen erg mooi.
In de bluemotion heb ik alle koplampen gehad (unicum? Lol)
6R H4
6R H7
6R 6C bi xenon
6C H7
6C LED
Ik vind de 6C lampen toch de mooisten
Beetje benzine erin gegooid
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.