Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk gedaan zomaar een gasveer gebruikt?Update!
Leuk gedaan zomaar een gasveer gebruikt?
Veel werk voor instalatieEen setje op marktplaats aangeschaft http://link.marktplaats.nl/m1005628682
Veel werk voor instalatie
hey ik ook
Exors <3 tis dat ze niet op de scirocco pastten anders had ik de mijn ook nooit weggedaan.
How toEigenlijk vorige week al. Kenwood 2 din radio ingebouwd en voetverlichting ingebouwd. De voetverlichting dimt een beetje weg als ik de deur dicht doe. Deze gaat ook aan met de binnen verlichting en de dashboard verlichting. Ik kan hem ook nog dimmen met de dashboard verlichting. Was wel heel wat uitzoekwerk maar het werkt.
Aan mijn RLine valt niet veel te verbouwen .Eigenlijk vorige week al. Kenwood 2 din radio ingebouwd en voetverlichting ingebouwd. De voetverlichting dimt een beetje weg als ik de deur dicht doe. Deze gaat ook aan met de binnen verlichting en de dashboard verlichting. Ik kan hem ook nog dimmen met de dashboard verlichting. Was wel heel wat uitzoekwerk maar het werkt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.