Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
W8 binnen verlichting geplaatst
Ja dat moet zo af en toe ook eens gebeuren,heb jij nog iets speciaals gebruikt voor de binnenkant van de auto?Dik!!
Vandaag maar auto gewasssen van binnen en van buitehhh
Ja dat kan.Is dit ook te doen bij een 9n3?? Met handleiding?
Ja dat moet zo af en toe ook eens gebeuren,heb jij nog iets speciaals gebruikt voor de binnenkant van de auto?
In mij 9N zit er ook eentje maar het heeft wel 1 nadeel vind ik. De lampjes schijnen normaal naar voren op het dashboard maar dat werkt niet in een 9N, dat past niet. Dus je moet hem omdraaien en dan schijnen de lampjes naar achteren. Het schijnsel gaat de verkeerde kant op.Is dit ook te doen bij een 9n3?? Met handleiding?
maar niet iets speciaals dus om jouw dashboard en het kunststof aan de deurpanelen schoon te maken?Nah niet echt . Meestal gebruik ik detol sterke geur eerst met doekje nat maken je krijgt dan wel strepen ! Daarna gauw er overheen met een microvezel doekje neemt gelijk allestof en strepen weg & zo word t bij mij weer schoon
Buitenkant gebruik ik autoshampoo gold class conditioner van meguilers .Samen met de wash mitt erg fijn ding.
maar niet iets speciaals dus om jouw dashboard en het kunststof aan de deurpanelen schoon te maken?
Ow ja, inderdaad. Die van de 9N3 zijn 2x zo groot. Ik ging af op het plaatje wat Korsser had geplaatst. Die ziet er hetzelfde uit.@Ruud9N jij hebt toch een kleine verlichtingsunit?
Dat is een dure grap.
Staat mooi laag! Welke schroefset heb je eronder? En gebruik je achter de stelpot nog?De mallorys weg gebracht en schroefset + stabilisatorstang achter gemonteerd! De set + stang zouden eigenlijk volgende week er pas onder gaan maar er was toevalig nu tijd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.