50 liter benzine... meer paste niet lol. Wel fijne prijzen in Duitsland
't is toch echt een BlueGT https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/iichels-speeltje-polo-6r-voorstellen.9748/En ik maar denken dat jij altijd een Diesel reed..
Prima, laat in september wel weten wat ik ervan vindVandaag de grootste upgrade voor de Polo besteld. Midden Mei word het ingebouwd. Om het spannend te houden wacht ik nog met verklappen wat het is, dat komt tegen die tijd wel.
Goh, maak het nog makkelijker pffffff
Goh, maak het nog makkelijker pffffff
En: (deels) voor de Polo, maar uiteraard vooral voor mezelf (en m'n vriendin) een huis
Airride!
Mijne zitten helaas nog in de doos hopelijk volgende week zondag gaan ze eronder
Heb je de veren er al onder zitten? En welke schokbrekers heb je? Gr
De veren zitten er alweer een poos onder jaa ik ben voor nieuwe monroe schokbrekers gegaan omdat die veel goedkoper zijn dan de orginele van vw "sachs" dus
Zijn deze schokbrekers korter dan origineel? En heb je een artikelnr? Vind de mijne beetje stug namelijk [emoji23]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.