Vandaag deze "China Volkswagen pedalen" geprobeerd te monteren.
Niet ingewikkeld uiteraard maar de kwaliteit van het rubber valt mij erg tegen.
De pedalen zitten erg los in tegenstelling tot de "originele rubberen VW pedalen".
Ze blijven wel zitten maar heb liever iets stugger rubber zodat hij beter op zijn plek blijft.
Kan iemand mij een website aanraden waar ik wel goede kwaliteit sportieve pedalen kan aanschaffen?
Dat moet ik ook maar even proberen dan. Als er speling op zit ben ik bang dat hij een keer losschiet onder het rijden.Ik heb ze van aliexpress zaten ook wat los heb er ruitenkit onder gedaan zitten nu muurvast
De gedachte gang erachter is echt top.Vandaag de andere grill geplaatst. Was nog ff een dingetje om die gaatjes voor de grillbadge op te vullen.
na er over nagedacht te hebben dacht ik, aangezien ik geen GTI of Rline heb maar een Style uitvoering, gewoon een grillbadge van audi geplaatst,namelijk de Sline, vond ik wel leuk omdat ik een style uitvoering heb.
Bedankt,De gedachte gang erachter is echt top.
Ziet er goed uit.
Kreeg hem er vrij makkelijk doorheen bij mij, succes!Vandaag binnen gehad 2x
1 voor me zelf en 1 voor me collega
Weekend ff prutsen of het werkt
Ik zou juist niet zonder willen.heb een hekel aan een achterruitenwisser
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.