Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

haha nou het punt is dat ik zelf geen torx heb liggen thuis, dan moet ik iemand anders gaan lastigvallen hierovoor. als ik weet welke maat dan bestel ik de bitjes en schroeven gelijk op internet...:p

Mocht je van plan zijn op regelmatige basis aan je auto te hobbyen, is zo'n torx een prima investering om sowieso te hebben. Bijna alle kleine schroefjes zijn torx, imbus zit er bijna niet op, op zo'n Polo. De hele auto zit in elkaar met torx of 6-kant moer.

Ja inderdaad, ze zijn overal goed voor ook andere klusjess! vandaar dat ze ook al in mn winkelmandje liggen bij conrad, maar ik wil die tegelijk bestellen met de schroefjes vandaar. maar ik ga vandaag of morgen maar eens de boel uit elkaar halen en opmeten. thanks for the advice :mrgreen:

Die matjes zijn top, ik heb ze in het wit. Alleen ik zou ze niet allemaal gaan gebruiken dan krijg je echt zo'n tokkie bak:D

Volkswagen  Polo 
Die matjes zijn top, ik heb ze in het wit. Alleen ik zou ze niet allemaal gaan gebruiken dan krijg je echt zo'n tokkie bak:D
Heb ze inderdaad ook in het wit besteld, denk er maar 4 van de 9 te gebruiken. Eerst maar eens afwachten hoelang het versturen duurt.

Volkswagen  Polo 
Ik heb hem gekocht van polo2006 voor een speciale prijs :p:p
Het geluid is niet veel anders als normaal ( het is geen open luchtfilter )
Maar ik heb wel het gevoel dat de auto beter reageert op het gas .(dus meer lucht )

Laatst bewerkt:
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!