zou je dan willen opmeten hoe groot je het gat moet maken, wil deze namelijk ook gaan bestellenNieuwe update binnen! Oem vw scirocco rvc. Binnenkort maar eens monteren!
Heb ze inderdaad ook in het wit besteld, denk er maar 4 van de 9 te gebruiken. Eerst maar eens afwachten hoelang het versturen duurt.Die matjes zijn top, ik heb ze in het wit. Alleen ik zou ze niet allemaal gaan gebruiken dan krijg je echt zo'n tokkie bak
Helaas man het zit er al in!zou je dan willen opmeten hoe groot je het gat moet maken, wil deze namelijk ook gaan bestellen
Ik heb ze met GTI besteld, duurde bij mij een dag of 10Heb ze inderdaad ook in het wit besteld, denk er maar 4 van de 9 te gebruiken. Eerst maar eens afwachten hoelang het versturen duurt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.